×

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
معرفی روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره

  • کد خبر: 303634
  • 9 فروردین 1403
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی زکات فطره از نظر شرعی اشکالی ندارد، گفت: برنامه ریزی لازم برای معرفی روش‌های نوین جهت پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفارات صورت گیرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط زیرساخت‌های آن فراهم شده است.
    معرفی روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره
  • به گزارش نوبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در جلسه شورای زکات استان با تاکید بر اهمیت زکات فطره گفت: باید ستادهای ساماندهی زکات فطره در شهرستان‌ها و بخش‌های استان با محوریت ائمه جمعه و بر اساس ضوابط موجود تشکیل شود.

    وی ضمن تاکید بر توجیه موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که در امر جمع آوری زکات فطره فعال هستند، افزود: لازم است نسبت به جانمایی صحیح صندوق های جمع آوری زکات فطره و تذکرات قانونی نسبت به تخلفات احتمالی اقدام شود.

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای زکات استان ضمن تاکید بر امنیت صندوق‌های زکات فطره گفت: برای تمام عاملین زکات فطره کارت شناسایی صادر شود و محوریت جمع آوری زکات نیز مصلی‌های سطح استان باشد.

    وی ادامه داد: گزارش عملکرد مصارف زکات ها و کفاره های سال‌های گذشته به مردم ارایه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.

    امام جمعه تبریز با تاکید بر استفاده از ظرفیت مبلغان دینی برای تبلیغ و تبیین پرداخت زکات فطره گفت: زکات فطره جمع آوری شده در امور محرومین هزینه شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *