×

شهردار تبریز:
معرفی دقیق و بدون‌ اغراق تبریز رسالتی همگانی است

  • کد خبر: 227205
  • 30 خرداد 1401
  • شهردار تبریز معرفی دقیق و بدون اغراق ظرفیت‌های این شهر را رسالتی همگانی معرفی کرد.
    معرفی دقیق و بدون‌ اغراق تبریز رسالتی همگانی است
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان فعال در فضای مجازی گفت: برای بنده مایه برکت است که دغدغه‌هایهنرمندان را شنیدم. برای خود وظیفه می‌دانم به عنوان خادم مردم در شهرداری، پاسخگوی مطالبات این قشر نیز باشم.


    وی ادامه داد: تبریز تاریخ بلند و بالایی دارد و ما با هر عنوانی که داریم، باید برای معرفی این شهر تلاش کنیم.


    وی با بیان اینکه در ماه اخیر با چهار سفیر خارجی مذاکراتی انجام شده، اعلام کرد: ما اکنون خانه ستارخان را در دست تملک داریم که معتقدمبا همراهی خود اهالی، می‌توان مجموعه‌ای فاخر احداث کرد.

    شهردار تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: تولید آسفالت اکنون پنج و نیم برابر افزایش یافته و روزانه ۱۱۰۰ تن آسفالت تولیدمی‌شود.


    وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان شهرداری که به لحاظ بودجه‌ای کاملاً مجرد از حاکمیت هستیم، سه رکن اساسی داریم.


    هوشیار ادامه داد: اولین رکن ما شهر است که باید به صورت دقیق و بدون اغراق معرفی شود. اگر ظرفیت‌هایمان به درستی معرفی شود،مشکلات اقتصادی و فرهنگی هم برطرف خواهد شد.


    وی با بیان اینکه دومین رکن، شهروند است، تأکید کرد: ارزش‌گذاری برای شهروند بسیار مهم است. در کشورهای توسعه‌یافته شهروندان خودشانپای کار هستند و شهر را اداره می‌کنند.

    هوشیار افزود: در این دوره از مدیریت شهری رسانه‌های شهرداری از جمله وب‌سایت و صفحات مجازی پایگاه خبری شهریار و همچنینبرنامه‌های رادیویی استودیوشهر و برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز انتقادات و مطالبات شهروندان از مجموعه شهرداری را منعکس کرده و همچنینپاسخ و واکنش مسئولان درباره این انتقادات را انتشار می‌دهند.

    وی تاکید کرد: چنین رویکردی در راستای شهروندمحوری مدیریت شهری و همراه کردن شهروندان در اداره شهر اتخاذ شده است.


    شهردار تبریز افزود: سومین رکن، شهرداری است که درگیر مسائل فراوانی است. پروژه‌های عمرانی همچون تقاطع‌های غیرهمسطح،مقبره‌الشعرا و دیگر پروژه‌ها که خوشبختانه توانستیم با نصب روزشمار زمان اتمام و تکمیل آن‌ها را با شهروندان در میان بگذاریم.

    وی با بیان اینکه علاقه‌مندیم مطالبه‌گران مدیریت شهری نخبگان و هنرمندان باشند، گفت: امروز باید نخبگان و هنرمندان در مطالبی که منتشرمی‌کنند دقت کنند چراکه به نوعی هدایت‌گر افکار عمومی به حساب می‌آیند.
    یعقوب هوشیار یادآور شد: ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی ضروری است و گاهی بیشتر از مسائل عمرانی اهمیت دارد. در حوزه هنرمندان وپیگیری مشکلات آن‌ها و دیگر حوزه‌ها به صورت جدی ورود کرده‌ایم و امیدواریم نتایج مطلوبی حاصل شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *