×

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش تاکید کرد:
مرزبانان هوایی، مقتدرتر از همیشه

  • کد خبر: 303496
  • 2 فروردین 1403
  • فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش اعلام کرد: سربازان و حافظان مرزهای هوایی ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی کشور هستند.
    مرزبانان هوایی، مقتدرتر از همیشه
  • به گزارش نوبر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از ایستگاه رادار شهید توحیدی اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند اما کارکنان غیور پدافند هوایی به عنوان مرزبانان هوایی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش ملت شریف ایران اسلامی خدشه‌دار شود.
    وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما صادرکننده تجهیزات دفاعی خود به کشورهای دیگر هستیم، افزود: همه این اقدامات حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیر دانشمندان جوان ایران اسلامی در بحث صنایع دفاعی کشور است.
    وی تاکید کرد: وحدت، هماهنگی یگان‌های ارتش، سپاه اقتدار و بازدارندگی دفاع هوایی را برای کشور فراهم کرده است و باعث شده است تمامی نقشه‌های دشمنان شناسایی و خنثی شود.
    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی ارتش، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب بااشاره به اینکه سربازان و حافظان مرزهای هوایی کشور مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران اسلامی هستند، بیان کرد: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی در مدار عملیاتی قرار گرفته‌اند که امکان تجاوز و تعرض را از استکبار جهانی سلب کرده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *