×

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند

  • کد خبر: 302816
  • 11 اسفند 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و بعد از این نوبت مسئولان است که با عمل به وظایف خود، قدردان حضور مردم باشند.
  • به گزارش نوبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد وهاب آقا در تبریز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.

    وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران به حضور تمام اقشار مردم با تمام سلایق و عقاید اشاره کرد و افزود: هر فرد ایرانی حتی افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسایل مذهبی دارند، واجب است در راستای پیروی از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند و به عنوان یک ایرانی که کشور خود را دوست دارند، باید در سرنوشت خود نقش آفرین باشند.

    وی به توجه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند تا اگر حضور مردم کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند؛ حضور مردم در انتخابات موجب تقویت و ارتقای اقتدار و امنیت کشور می‌شود.

    آل‌هاشم از دستگاه‌های برگزار کننده ذی‌ربط و اجرایی انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه امروز در دقایق اولیه گزارش‌هایی مبنی بر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رای و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ دریافت شد که البته این اشکال در دوره های قبلی نیز روی داده بود.

    شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *