×

مردم از مسئولان، هوشیارترند/ نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند

  • کد خبر: 231371
  • 23 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه، به فرمان ۱۶ ساله رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد، تولید، رفع موانع این بخش اشارهکرد و گفت: همت عمومی برای رفع مشکلات اقتصادی، یک ضرورت بوده  و سپاه نیز حافظ دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی،سیاسی، خدمات اجتماعی، سلامت و غیره […]

    مردم از مسئولان، هوشیارترند/ نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند
  • به گزارش نوبر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه، به فرمان ۱۶ ساله رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد، تولید، رفع موانع این بخش اشارهکرد و گفت: همت عمومی برای رفع مشکلات اقتصادی، یک ضرورت بوده  و سپاه نیز حافظ دستاوردهای انقلاب در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی،سیاسی، خدمات اجتماعی، سلامت و غیره است.

    فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه کمک کار دولت است، هرجا نیاز بوده سپاه وارد شده چراکه سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب تاسیس شده و امنیت، سلامت،محرومیت زدایی از دستاوردهایی است که باید آن را پاس داشت. سپاه با مدیریت و درآمد خود در خدمت مردم است؛ در این استان سپاه به روستاهای دچار مشکلآب شرب رفته و درصدد رفع مشکل آب شرب آنهاست یا در راهسازی، جاده‌سازی و غیره سپاه برای مردم و به خاطر آنها روی کار آمده است.

    عباسقلیزاده با تاکید بر این که مطالبه گری، مکمل تلاش مسئولین برای پیش برد هرچه بهتر امورات جامعه است، اظهارداشت: خبرنگاران باید این مهم را تحققبخشیده ومواضع خود را در قبال دشمنان مشخص کنند.مطالبه گری منطقی و حقیقی در خصوص مشکلات موجود جامعه، مهم است و  اهالی رسانه نیز در کنارمردم مطالبه کنند چراکه مسئولان تلاش می کنند و مطالبه گری به این تلاش کمک خواهد کرد.

    وی با اشاره به این که وجود بسیار از مشکلات مردم همچون مشکل معیشتی، بحران و برق را ناشی از تحریم ها و برخی بی تدبیری های مسئولان است، گفت: اگرتحریم نبودیم و از انرژی هسته ای به صورت کامل برخوردار بودیم اکنون بحران برق و در نتیجه آن آب ناشتیم و اقتصاد کشور مطلوب بود.

    وی ادامه داد: همه مشکلات ریز و درشت ما به تحریم ها بر میگرد؛ در بحث ارومیه که مطرح میشود بر اساس گزارش متخصصان علت خشکسالی است، اما دولت وقرارگاه خاتم میلیاردها بودجه اختصاص دادند تا آب انتقال دهند، کمبود بارندگی و حرارت زیاد نتوانسته آن آب را تامین کند.

    فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این که مردم ما از بسیاری از مسئولین هوشمندتر هستند، گفت: حضور پرشور مردم نشان داد که همیشه هوشمندانه در عرصههستند. اصحاب رسانه نیز در مقابل دشمن عزتمندانه ترفندهای دشمنان را در سطح استان، نقش برآب کردند و باید از صمیم دل قدردانی کرد.

    وی در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان اشاره و بیان کرد: برای برگزاری این کنگره ۲۲ کمیته شکل گرفته و با مشارکت همهاقشار جامعه برگزار خواهد شد چراکه شهدا از همه اقشار بودند و انتظار است همه اقشار در برگزاری هرچه باشکوه تر آن نقش آفرین باشند.

    سردار عباسقلی زاده ادامه داد: پیش از این کنگره ۱۱ اجلاسیه در راستای بزرگداشت شهدای اقشار همچون شهدای زن، شهدای ورزشکار  و ۲۲ یادواره بزرگ درهمه شهرستان ها برگزار خواهد شد.

    وی برگزاری رویدادهای هنری وفرهنگی همچون جشنواره شعر، سوگواره نی ناله و تولیدات فرهنگی و هنری را از دیگر اقدامات تولید محتوایی برای کنگره برشمرد.

    وی با بیان اینکه قبل از دولت سیزدهم ارتباط کمی با کشورهای جهان داشتیم و چشم و امیدمان فقط به اروپا و مذاکرات بود، گفت: برای مثال کرونا قبل از دولتسیزدهم و بعد از دولت سیزدهم را در نظر بگیرید! آن روزها نفت ما را یا نمی‌خریدند یا اگر هم می‌خریدند پولش را نمی‌دادند.

    فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دولت قبلی بدهی زیادی روی دوش دولت فعلی گذاشته است؛ این وظیفه خبرنگاران است تا این بدهی‌ها را کنکاش کرده وبگوید.

    وی با بیان این که سپاه برای خدمت به مردم و مطالبه از مسئولان میزهای خدمت در مساجد و ادارات دایر کرد که این موضوع الان در همه ادارات تعمیم یافته وبرگزار می شود و اهالی رسانه هم در این میزها حضور یابند و مشکلات مردم و مطالبه آن ها منعکس کنند. افزود: گسترش میزهای خدمت در دستگاه‌های دولتییکی از مسائل مهم شنیدن صدای مردم است؛ ای کاش خبرنگاران در این میزهای خدمت حاضر شده و مطالبات را بهتر منتشر کنند.

    عباسقلی‌زاده با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر سیستم بازرسی و قضایی روی مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و غیره، گفت: نماینده وظیفه رفع موانع تولید ونظارت بر آن دارد، ما باید کمک کنیم تا نماینده مجلس به وظیفه قانونی خود عمل کند نه وظیفه حاشیه‌ای خود که تمرکز روی انتصابات است.

    سردار عباسقلی زاده با انتقاد از برخی حرکات نمایندگان مجلس، تصریح کرد: مسئولیت نمایندگان مجلس عزل و نصب نیست بلکه رفع موانع قانونی و نظارت برعملکرد دولت و دستگاه هاست و این باید مطالبه شود و بارها رهبر انقلاب به آن در سخنان خود اشاره و تاکید کردند.

    فرمانده سپاه عاشورا در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان گفت: این یک پروژه ملی است، امسال اعتبارات خوبی برای پارک موزه تبریز اعطا شده است ویکی از اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان نیز تکمیل این پارک موزه است.

    وی گفت: دشمن در کل از قدرت می‌ترسد و اگر ببیند سر خم کردی پس گردنی‌اش را خواهد زد؛ همین قدرت سپاه و نیروهای مسلح بود که ناوهایش را از حوزه خلیجفارس جمع کرد.

    عباسقلی‌زاده گفت: الآن موشک بالستیک هایپر سونیک توسط سپاه ساخته شده که یک موشک نقطه‌زن است.

    وی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر از نارضایتی مردم از مسوولان سواستفاده کرد و درست بر هدف زد اما یادش نبود که این ملت، ملت امام حسین(ع) است ودست از میهن اسلامی خود برنمی‌دارد.

    فرمانده سپاه عاشورا در مورد تحولات منطقه قفقاز خاطرنشان کرد: ما نه از جمهوری آذربایجان و نه از ارمنستان حمایت می‌کنیم بلکه برای منافع کشورمان تلاشمی‌کنیم و البته با هشدار گفته‌ایم که هر کسی درصدد تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه باشد، برخورد خواهیم کرد. ما نه طرفدار جنگیم نه نزاع.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *