×

مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تبریز برگزار شد

  • کد خبر: 301339
  • 12 بهمن 1402
  • همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی در فرودگاه شهیدمدنی تبریز برگزار شد.
    مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تبریز برگزار شد
  • به گزارش نوبر، امیر سرتیپ دوم جعفر صالح جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ایران اسلامی امروز با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و هوشیاری مردم در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و توانسته است توطئه های دشمنان را خنثی و نقش برآب کند.

    وی با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها و تهدیدات با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می کند، افزود: انقلاب ما گفتمانی را ایجاد کرد که تمام ملت های آزادی خواه با تاسی از این گفتمان تنها راه برون رفت از یوغ استبداد و استکبار را مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه دانستند .

    سرتیپ دوم صالح خاطرنشان کرد: کشور عزیزمان در طول این چند دهه فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است اما به لطف حضور و مشارکت همیشگی مردم در صحنه های مختلف توانسته است قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

    وی در ادامه به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیوند ارتش و انقلاب اسلامی پیوندی عمیق و ناگسستنی است و پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی از حماسه های فراموش نشدنی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت رسیده است .

    جانشین منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش تاکید کرد: کارنامه درخشان انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود تا بدانند چه کارهای برای پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *