×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:
مدیران روابط عمومی، عملکرد دولت را به مردم تبیین کنند

  • کد خبر: 174678
  • 2 خرداد 1400
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در نشست مشترک با مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی استان با اشاره به رفتار موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت بر توجه فعالین رسانه ای و روابط عمومی های اقتصادی استان به فرایند کیفی عملکردها تأکید کرد.
    مدیران روابط عمومی، عملکرد دولت را به مردم تبیین کنند
  • به گزارش نوبر، علی جهانگیری، آموزش ضمن خدمت و نگاه فنی و تخصصی به امر روابط عمومی را در ارتقاء جایگاه این بخش بسیار مؤثر دانست و گفت : روابط عمومی‌ها باید بین خود و سازمان متبوع ارتباط مستمر و موثری داشته باشند و با عملکردهای مثبت پاسخگوی افکارعمومی جامعه و هدایت رسانه ای سازمان های خود باشند

    وی با بیان اینکه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ضمن داشتن تحصیلات آکادمیک، دانش تجربی و تخصص روابط عمومی باید تخصص لازم در حوزه فعالیت خود را داشته باشند تا بتوانند اطلاعات و دغدغه های لازم را منعکس کنند، تصریح کرد : تبیین شفاف رویدادهای جامعه در مواجهه با تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن ، یک ضرورت است و ارتباط جامع و مستمر با اصحاب رسانه می تواند به تحقق این امر کمک کند .

    علی جهانگیری به چالش کشیدن کیفیت کار توسط جامعه رسانه ای و خبرنگاران را مهم برشمرد و افزود: خبرنگاران باید به فرآیند کیفی کار بیش از پیش توجه کنند و صرفا در قید اعلام آمار و ارقام نباشند.

    وی با اشاره به اینکه هرگونه سیاست و برنامه‌ دولت، بدون رشد و توسعه سرمایه اجتماعی به دستیابی به اهداف مورد انتظار منجر نخواهد شد ، گفت : باید از ظرفیت های داخلی و فنی در راستای رشد و ارتقاء روابط عمومی بهره برد و این ظرفیت ها را فعلیت بخشید.

    معاون استاندارآذربایجان شرقی ادامه داد : روابط عمومی‌ها باید فراتر از آمار و ارقام به تحلیل مقایسه‌ای عملکردها بپردازند و به روش‌های علمی و حرفه‌ای مسلط باشند.

    جهانگیری اعتماد سازی بین حاکمیت و مردم و توجه به سرمایه اجتماعی مردم را امری حیاتی در بهبود فرایند اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی ها عنوان کرد و ادامه داد: فعالین روابط عمومی در شناساندن و انعکاس عملکردها به کیفیت و رفع ضعف های احتمالی تصمیم گیری ها توجه کنند و در فرایندهای تصمیم سازی همراه مدیران باشند.

     

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *