×

امام جمعه نبریز:
مدیران باشگاه مس سونگون به ورزش همگانی توجه کنند

  • کد خبر: 253537
  • 8 آبان 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از مسئولان باشگاه مس سونگون خواست تا در کنار پرداختن به ورزش قهرمانی به ورزش همگانی نیز توجه کنند زیرا که این موضوع موجب محرومیت زدایی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی می‌شود.
    مدیران باشگاه مس سونگون به ورزش همگانی توجه کنند
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای باشگاه مس سونگون با وی، با بیان اینکه اتفاقات و اقدامات مثبتی در باشگاه مس سونگون ورزقان رخ داده است، گفت: ورزش برای پیشگیری از ناهنجاری ها و انواع بیماری‌ها بسیار مثبت است از این رو باید بیش از پیش به مقوله ورزش و همگانی کردن آن توجه شود.
    وی توجه به اخلاق، روحیه پهلوانی و معنویت در ورزش را مهم توصیف کرد و افزود: هر ورزشکاری باید این ویژگی ها را در خود پرورش دهد و جزو اولویت هایش قرار دهد و قهرمانی را به پهلوانی تبدیل کند.
    وی با بیان اینکه جوانمردی‌ها هیچ وقت فراموش نمی‌شود، گفت: امروز شاهد نامردی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و علیه مردم این منطقه هستیم حمایت ورزشکاران و باشگاه‌ها از مردم مظلوم فلسطین بسیار مهم و اساسی است.
    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: هزینه در ورزش نوعی سرمایه گذاری است که به اتفاقات مثبت در جامعه منجر می شود.
    بومی‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول باشگاه مس سونگونمدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان نیز در این دیدار گفت: اجرای حکمرانی مطلوب ورزشی و بومی‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول این باشگاه است.

    یاسر نجف‌زاده افزود: بیشتر اعضای باشگاه مس سونگون ورزقان از نخبه‌های ورزشی کشور هستند و تمامی تیم‌های باشگاه در لیگ‌ برتر و لیگ دسته یک فعالیت دارند و همین موضوع موجب شده است که باشگاه مس سونگون ورزقان به یک نام تجاری تمام عیار ورزشی در شمال غرب کشور تبدیل شود.
    وی گفت: تیم فوتسال این باشگاه تاکنون پنج بار قهرمان لیگ برتر شده و قهرمانی و نائب قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد و امسال نیز به دنبال ششمین قهرمانی است.
    وی با اشاره به اینکه در تیم‌های حرفه‌ای باشگاه بازیکنان جوان و بومی حضور دارند، افزود: کادر فنی تیم‌ها کامل بومی است و حدود ۸۰ درصد بازیکنان هم جوان و بومی هستند و همین عامل موجب شده است تا استعدادهای برتر ورزشی آذربایجان شرقی شناسایی و پرورش یابند.
    نجف زاده اضافه کرد: به لحاظ سند آمایش سرزمینی، آذربایجان و شمال غرب کشور ظرفیت بسیار بالایی در ورزش دارد و باشگاه مس سونگون با آگاهی از این موضوع، کشف، شناسایی و پرورش این استعدادها را در برنامه قرار داده است.
    در این دیدار، پیراهن مس سونگون به نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اهدا شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *