×

قدردانی مدیرعامل جوانان آستان قدس رضوی از شبکه جوانان استان:
مختاری: تبریز همواره الگو بوده است /”زیر سایه خورشید” یک برنامه فرهنگی_زیارتی است

  • کد خبر: 297922
  • 19 آذر 1402
  • مجتبی مختاری در جمع مسئولین واحدهای مختلف شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی با قدردانی از عملکرد استان در برگزاری برنامه های زیر سایه خورشید گفت: خوشبختانه تبریز و آذربایجان از جمله استان های بسیار فعال در برگزاری برنامه‌های مرتبط با زیر سایه خورشید است و خادمین حضرت در استان، کارهای محوله را غیرتمندانه و به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند.
    مختاری: تبریز همواره الگو بوده است /”زیر سایه خورشید” یک برنامه فرهنگی_زیارتی است
  • وی ابراز کرد: تبریز در بسیاری کارها، الگو بوده و انتظار داریم در ادامه برگزاری سلسه جشن‌ها و برنامه‌های زیر سایه خورشید نیز شاهد فعالیت های خوب و مثمر ثمر عزیزان در این استان باشیم.

    وی با بیان اینکه “زیر سایه خورشیn” صرفا یک برنامه تبلیغی و فرهنگی نیست عنوان کرد: ما معتقدیم که زیر سایه خورشید، برنامه‌ای در امتداد زیارت است که حضرت رضا(ع) نسبت به آن عنایت ویژه‌ای دارند.

    وی خطاب به مدیران واحدهای مختلف شبکه جوانان رضوی در استان گفت: همه ما بر این باوریم که واسطه ای بیش در این تشکیلات مقدس برای استمرار امکان زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) توسط آحاد مختلف مردم  نیستیم و باید به این امر نیز معتقد باشیم که قلب انسان ها، حرم خدا و حرم امام معصوم است؛ فلذا باید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نورزیم.

    مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی عنوان کرد: برخورد غیرتمندانه با دین خدا، انسان را به کمال مطلق یعنی بندگی خالصانه و بی نقص می رساند.

    سعید مطلبی، رییس شبکه جوانان رضوی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضای شبکه جوانان در ایام برگزاری ویژه برنامه های زیرسایه خورشید گفت: امیدواریم با برگزاری بموقع جلسات هماهنگی، بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین استفاده از پیشنهادات و انتقادات دوستان عزیز در شبکه جوانان، بتوانیم برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های زیر سایه خورشید در ماه های آتی اقدام کنیم.

    میلاد شعیبی، دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های اعضای شبکه جوانان رضوی استان به تبیین برخی موارد مهم و تغییرات برنامه ای در برنامه های سال آتی جشن های زیر سایه خورشید پرداخت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *