×

خبر/
مجتبی کرمانی‌زاده، سرپرست روابط عمومی سازمان صمت

  • کد خبر: 165907
  • 15 مرداد 1399
  • با صدور حکمی توسط حبیب امین زاده، رییس سازمان صمت استان، مجتبی کرمانی زاده به عنوان سرپرست روابط عمومی این سازمان منصوب شد.
    مجتبی کرمانی‌زاده، سرپرست روابط عمومی سازمان صمت
  • به گزارش نوبر، متن حکم ابلاغی به کرمانی زاده به شرح زیر است:

    جناب آقای مجتبی کرمانی زاده

    سلام علیکم

    به موجب این ابلاغ، جنابعالی به سمت سرپرست روابط عمومی سازمان صمت استان منصوب می‌گردید.امید است در سایه توجهاتخداوند متعال در چهارچوب شرح وظایف و‌ انجام مامورات مرتبط، برقراری ارتباط پویا و موثر با رسانه‌های خبری و ارتباطی، حضورپررنگ رسانه‌ای از منظر پاسخگویی کارشناسانه، رفع شبهات و بیان عملکرد، معرفی سامانه‌های مختلف وزارت متبوعو کارکرد آن‌ها درجهت افزایش شفافیت و جلب رضایت ارباب رجوع، هدایت و راهبری روابط عمومی سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر مبنای عملکرد و ‌‌انعکاسعملکرد واقعی سازمان، موفق و پیروز باشید.

    حبیب امین‌زادهرییس سازمان

    گفتنی است کرمانی‌زاده از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی خوش نام و مجرب استان است که از سال ۷۹ و همزمان با ورود به دانشگاه،فعالیت خود را با نشریات دانشجویی آغاز کرده و با فعالیت در رادیوشهر مراغه به صورت رسمی وارد عرصه رسمی رسانه شد.

    او همزمان با فعالیت در رادیوشهر مراغه به همکاری با روزنامه همشهری در استان پرداخت.

    کرمانی زاده، هم‌اکنون مدیرمسئول پایگاه خبری شبکه تولید و تجارت است و چندین سال به عنوان کارشناس رسانه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فعالیت کرده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *