×

ما به خادمی جانبازان عزیز افتخار می کنیم

  • کد خبر: 233180
  • 26 مهر 1402
  • عابدین خرم روز سه شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل به مناسبت روز جهانی عصای سفید با بیان اینکه جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است،  خطاب به جانبازان روشندل ورزشکار حاضر در دیدار افزود: این روحیه و آمادگی شما پیام زیادی دارد مبنی بر اینکه روزی بندگان پاکی وجود داشتند که […]

    ما به خادمی جانبازان عزیز افتخار می کنیم
  • عابدین خرم روز سه شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل به مناسبت روز جهانی عصای سفید با بیان اینکه جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است،  خطاب به جانبازان روشندل ورزشکار حاضر در دیدار افزود: این روحیه و آمادگی شما پیام زیادی دارد مبنی بر اینکه روزی بندگان پاکی وجود داشتند که جسم سالم شان را فدا کردند تا این کشور، انقلاب، نظام و مردم حفظ ‌شود و این بزرگترین جهادی بود که شما عزیزان به فرمان امام انجام دادید.

    وی اضافه کرد: شما جانبازان عزیز امروز نیز با این شرایط جسمانی که دارید، به هیچ وجه  عقب نشینی نکرده اید و با همان روحیه زمان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را ادامه می دهید.

    نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: این یعنی حرکت شخصیت های انقلابی به گونه ای است که از درگاه خداوند ناامید نمی شوند وامیدوارانه، درخشان تر‌ و با شادابی زندگی می‌کنند.

    وی بیان کرد: ما باید از خانواده شما عزیزان که شما را حفظ کرده و رسیدگی می کنند، تشکر کنیم؛ از خود شما و مسئولین نهادهای مرتبط از جمله ادارات کل بنیاد شهید و ورزش و جوانان استان نیز تشکر می کنیم که این شرایط را فراهم می‌کنند تا ورزش و تمرین کنید.

    خرم تاکید کرد: ما خادم شما بزرگواران به معنای واقعی کلمه هستیم؛ به شما افتخار می کنیم؛ خود را کوچک شما می دانیم و از دست ما هرچه برآید، برای حل مسائل و رفع مشکلات تان انجام می دهیم.

    وی افزود: امیدوارم با پشتکاری که در شما عزیزان سراغ دارم، این مسیر ادامه داشته باشد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *