×

خبر/
لزوم بکارگیری ایده‌های جدید و خلاقانه در احداث پارک کودک

  • کد خبر: 166784
  • 17 شهریور 1399
  • مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در بازدید از روند عملیات عمرانی و کاشت نهال در پارک کودک گفت: برای احداث این پارک، از ایده های جدید استفاد شود.
    لزوم بکارگیری ایده‌های جدید و خلاقانه در احداث پارک کودک
  • مسعود برزگر جلالی در بازدید مشترک مدیران فضای سبز سازمان سیما و منطقه ۲ شهرداری از پارک کودک، ضمن قدردانی از باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ برای اجرای این پارک متناسب با روحیه کودکان، خواستار استفاده از ایده های جدید و خلاقانه در احداث آن شد.

    جلالی با عنوان اینکه استفاده از مفاهیم کودک در این پارک، آن را به عنوان یکی از بوستان های نمونه شهر مطرح خواهد کرد افزود: جا دارد از شهردار منطقه ۲ برای توجه ویژه به کودکان قدردانی شود.

    مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین برای اجرای تخصصی مفاهیم کودک در این پارک، اعلام همکاری کرد.

    در این بازدید شهردار منطقه ۲ با عنوان اینکه کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال آیلان و کاج سیاه در محوطه این پارک در حال اجراست گفت: هم زمان با کاشت نهال، همچنین عملیات عمرانی پارک کودک با احداث دیوار حائل، جدول گذاری و کف سازی همچنان ادامه دارد.

    به گفته خوشنواز پارک کودک در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و بهره مندی شهروندان از این فضاها و با هدف افزوده شدن به مجموعه های تفریحی شهر در ۱۱ هزار مترمربع مساحت در حال اجراست.

    وی اعتبار اولیه عملیات عمرانی این پارک را ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال، اعلام کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *