×

شهردار تبریز:
قراردادهای کاری کارکنان و کارگران شهرداری، ساماندهی می‌شود

  • کد خبر: 165871
  • 13 مرداد 1399
  • نوبر/ شهردار تبریز با حضور در دفتر کار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی انتصاب وی به این مسئولیت را تبریک گفت و بر همکاری و تعامل شهرداری تبریز با اداره کار جهت ساماندهی قراردادهای کاری کارکنان و کارگران شاغل در شهرداری تاکید کرد.
    قراردادهای کاری کارکنان و کارگران شهرداری، ساماندهی می‌شود
  • ایرج شهین باهر شهردار تبریز ظهر امروز به همراه سونیا اندیش نائب رئیس شورای شهر و کریم صادق زاده سخنگوی این شورا و دبیرخانه کارگر تبریز با حضور در دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی انتصاب وی به این مسئولیت را تبریک گفته ودر خصوص یکسان سازی و ساماندهی قراردادهای کاری کارکنان و کارگران شهرداری تبریز رایزنی و همفکری کردند.

    ایرج شهین باهر در این دیدار با اشاره به اینکه نگاه شهرداری و شورای شهر به مسائل و مشکلات کارگری ویژه است، افزود: تلاش میکنیم با تعامل و همفکری با اداره کار جهت ساماندهی قراردادهای کاری کارکنان و کارگران گام های مهمی برداریم.

    شهردار تبریز ادامه داد: اعضای این دوره از شورا کم تنش، باسواد و آگاه به مسائل هستند و مدیران شهرداری و شورا برای حلمشکلات کارگران شاغل در شهرداری تبریز تلاش می کنند و امیدواریم با همکاری و همفکری با اداره کار قراردادها همسان سازی وساماندهی شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *