×

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش های شبانه روزی فراجا

  • کد خبر: 233037
  • 19 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، خرّم امروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان،ضمن قدردانی از فعالیت های شبانه‌روزی کادر خدوم فراجا در ایجاد امنیت پایدار، بیان کرد: از همه کادر فراجا درخواست دارم در عمل به فرامین مقام معظم رهبری حسن عمل داشته باشید و در انجام ماموریت‌ها، رضایت خداوند متعال را جلب کنند. وی در […]

    قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش های شبانه روزی فراجا
  • به گزارش نوبر، خرّم امروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان،ضمن قدردانی از فعالیت های شبانه‌روزی کادر خدوم فراجا در ایجاد امنیت پایدار، بیان کرد: از همه کادر فراجا درخواست دارم در عمل به فرامین مقام معظم رهبری حسن عمل داشته باشید و در انجام ماموریت‌ها، رضایت خداوند متعال را جلب کنند.
    وی در ادامه با اشاره به ابتکار عمل فراجا در مواجهه با حوادث مختلف گفت: امروز تمام مسئولان کشور به ابتکار عمل و قاطعیت مجموعه فراجا و سردار رادان، فرمانده نیروی انتظامی کشور در اجرای فرامین مقام معظم رهبری اذعان دارند و این سرمایه‌ای بزرگ برای فراجا است.
    استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تغییر بخش جدایی ناپذیر هر مجموعه‌ای است، گفت: طی ماه های گذشته روح تحرک، کارآمدی و پیشرفت در مجموعه فرماندهی انتظامی کشور کاملا مشهود و این حاکی از اثرگذاری مثبت تغییر و تحولات در فراجا است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *