×

معاون امور صنایع وزارت صمت:
فولاد صائب در مدار توسعه

  • کد خبر: 169881
  • 16 دی 1399
  • معاون امور صنایع وزارت صمت از عزم کامل وزارت متبوعش برای رونق و توسعه شرکت فولاد صائب از شرکت های زیرمجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری آذربایجان خبر داد.
    فولاد صائب در مدار توسعه
  • به گزارش نوبر، مهدی صادقی نیارکی در بازدید از خطوط تولید فولاد صائب، با بیان اینکه حمایت از تولید و خودکفایی کشور اولویت کاری دولت تدبیر و امید است، افزود: برای جلوگیری از بحران اقتصادی در کنار صنعت‌گر و تولیدکننده و سرمایه‌گذار ایستاده‌ایم.

     

    وی ادامه داد: این واحد فولادی در روزهای گذشته مجدد فعال شده است و خون تازه ای در رگ های آن به جریان درآمده است.

     

    صادقی نیارکی گفت: این مجتمع جزو کارخانه های بزرگ نورد است که نقش مهمی در تنظیم بازار منطقه دارد.

     

    معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلات این مجتمع فولادی با مذاکره با بانک عامل و ذینفعان موجود حل خواهد شد تا بتواند با تمام توان فعالیت خود را ادامه دهد.

     

    وی ادامه داد: اگر این مجتمع بتواند با ظرفیت کامل  کار کند اشتغال بیشتر را در منطقه به همراه خواهد داشت .

     

    نیارکی افزود: مشکلات این مجتمع  با همراهی مقامات محلی و منطقه‌ای و مسئولین کشوری بررسی خواهد شد تا بتوانیم برای تثبیت اشتغال و افزایش تولید و استفاده حداکثری از محصولات و سرمایه گذاری انجام شده اقدام کنیم.

     

    وی اعلام کرد: خط دوم این مجتمع فولادی که خط تولید تیر آهن است با اعطای تسهیلات لازم به بهره‌برداری می رسد.

     

    امیر آذری، مدیرعامل شرکت فولاد صائب نیز در جریان این بازدید، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تولید در این شرکت گفت: در تلاش هستیم ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال این شرکت را فعال کنیم.

     

    وی ادامه داد: هلدینگ توسعه سرمایه گذاری آذربایجان در ادامه برنامه های توسعه ای خود حمایت های لازم را از فولاد صائب به عمل می آورد.

     

    آذری ابراز امیدواری کرد با حمایت های وزارت صمت، مسئولان استانی و شهرستانی و شرکت «وآذر» و تلاش شبانه روزی همکاران شرکت گام های مهمی در رونق فولاد صائب برداشته شود تا اشتغال و رونق منطقه را نیز شاهد باشیم.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *