×

استاندار آذربایجان شرقی:
فعالان بخش خصوصی برای شناسایی موانع تولید، همت کنند

  • کد خبر: 172822
  • 17 فروردین 1400
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای تحقق شعار سال، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ماست و بر این باوریم که فعالان بخش خصوصی در این زمینه، رسالت سنگینی بر دوش دارند.
    فعالان بخش خصوصی برای شناسایی موانع تولید، همت کنند
  • به گزارش خبرنگار نوبر، دکتر محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت استان با وی که ظهر امروز در محل استانداری برگزار شد با قدردانی از عملکرد و اقدامات این مجموعه در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و رونق تولید در سال ۹۹ گفت: در سایه توجه ویژه خانه صنعت به این موضوع، تمامی پرونده‌های مطرح در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مورد رسیدگی قرار گرفته و تصمیمات مناسب در این زمینه نیز اتخاذ شده است.

    وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری ابراز کرد: از تمامی فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان انتظار داریم که در سال جاری نیز به رسالت اصلی خود در تقویت بخش تولید و صادرات عمل کنند.

    وی همزمانی کرونا و تحریم را عامل اصلی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان استان به رغم تمامی این مشکلات، نه تنها هیچ واحدی را تعطیل و هیچ نیروی کاری را نیز تعدیل نکردند بلکه در افزایش آمار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان نیز نقش عمده‌ای بر دوش داشتند.

    استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: امیدواریم روزهای سخت کرونایی در آینده‌ای نه چندان دور، پایان یافته و مردانگی و همت فعالان تولیدی و صنعتی استان در تاریخ درخشان آذربایجان ثبت شود.

    محمد حسین باقری، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به بخشی از موانع موجود در بخش تولید گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با مدیریت مدیران کاربلد استان و همت ویژه فعالان بخش خصوصی، علاوه بر افزایش آمار اشتغال جوانان، در افزایش میزان صادرات نیز سهیم باشیم.

     

    سایر اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این دیدار به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در ارتباط با موضوعات مختلف پرداختند.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *