×

فرهنگ،نرم‌افزار مدیریتی مسئولان/سیاه‌نمایی، نقشه شوم دشمنان است

  • کد خبر: 228049
  • 18 فروردین 1402
  • به گزارش نوبر، استاندار آذربایجان شرقی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به نقش بسزای معلماندر جهاد تبیین، سیاه نمایی آینده و مقابله گری با جهاد تبیین را از اصلی ترین نقشه های دشمنان در راستای تضعیف نظام مقدسجمهوری اسلامی دانست. عابدین خرم با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و […]

    فرهنگ،نرم‌افزار مدیریتی مسئولان/سیاه‌نمایی، نقشه شوم دشمنان است
  • به گزارش نوبر، استاندار آذربایجان شرقی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به نقش بسزای معلماندر جهاد تبیین، سیاه نمایی آینده و مقابله گری با جهاد تبیین را از اصلی ترین نقشه های دشمنان در راستای تضعیف نظام مقدسجمهوری اسلامی دانست.

    عابدین خرم با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در بین ارگان های مختلف کشور گفت: مایلیم بیشترین وقت خود را در حوزه آموزشو پرورش صرف کنیم.

    وی افزود: ما امروزه با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم که جنگی سایبری و میدانیست و دشمن سعی در نابود کردن جمهوری اسلامی ازطریق ابعادی همچون اقتصاد، سیاست و …  دارد و از هر طریقی در تلاش است برای خود دستاوردی داشته باشد.

    استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت فرهنگ، اظهار داشت: طبقفرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ، زیرساخت فعالیت های نظام و نرم‌افزار مدیریتی مسئولین کشور است 


    وی با اشاره به اعتراضات گسترده در فرانسه گفت: امروزه در دنیا در کشور هایی مانند فرانسه، جنگ میدانی را مشاهده می کنیم بدونآنکه بازتاب آنچنانی در رسانه ها داشته باشد، چرا که  آنان مشکلات خود را به  کشور خود محدود کرده اند ولی کوچکترین مسئله ی مارا به یک مسئله ی جهانی تبدیل کرده و خوراک رسانه های معاند خود می کنند.

    ادامه در کامنت

    عابدین خرم افزود: باید توجه داشته باشیم که با جنگ تمدنی و تاریخی رو به رو هستیم و دشمن تلاش می کند تا تمرکز اصلی نظامجمهوری اسلامی را به مسائل فرعی بکشاند.

    وی با اشاره به اهمیت وجود نگاه عمیق نسبت به قضایا، گفت: امروزه در جنگ ترکیبی، دشمن ذائقه ها را هدف قرار داده و سعی درعوض کردن سلیقه ها و علایق دارد که در این راستا یکی از اهداف اصلی آن ها آموزش و پرورش است.

    این مقام مسئول ادامه داد: بعضی از جوانان و نوجوانان ما با توجه به  روحیه ی کنجکاوانه ای که دارند، گرفتار دام های شیطانیدشمنان و معاندین می شوند که وظیفه ی اصلی ما در این راستا جهاد تبیین است که بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها عاملیاست که می تواند توسط اصحاب فکر و فرهنگ عملی شود، پس در این راستا معلمان نقش بسزایی دارند.

    استاندار آذربایجان شرقی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را حائز اهمیت عنوان کرده و اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت ازاهمیت خاصی برخوردار است تا دانش آموزان با افتخارات کشورشان آشنا شوند و امروزه کشور ما که سال های سال در تحریم هایدشمنان گرفتار شده، حساس ترین تکنولوژی های لازم خود را تولید کرده و خود کفا شده است.

    وی افزود: بحث مهم دیگر جامعه، مسئله ی حجاب است و فرزندان ما باید بدانند که حجاب نه تنها مانع پیشرفت آن ها نیست بلکه عاملرشد و پویایی شخصیت انسان است.

    خرم در ادامه با اشاره به بدحالی های سریالی دانش آموزان دختر، خاطرنشان کرد: در بحث شبه مسمومیت های دانش آموزان،مشخص است دشمنان دوست ندارند دختران عزیز ما به مدارس بروند.

    استاندار آذربایجان شرقی در پایان ،خطاب به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان بیان کرد: خواهش می کنیم تا درموضوعات مختلف عقب نشینی نکرده، و خودتان در مدرسه اذهان عمومی را مدیریت کنید تا دشمنان به هدف غایی خود دست نیابند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *