×

فراهم کردن فضای سالم و امن برای خبرنگاران رویکرد دولت است

  • کد خبر: 231256
  • 17 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر، عابدین خرم در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفته و یاد و خاطره همه شهدای این عرصه به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته است.   وی با بیان اینکه امروز فرصتی است برای سخن راندن در باب اهمیت و ارزش این […]

    فراهم کردن فضای سالم و امن برای خبرنگاران رویکرد دولت است
  • به گزارش نوبر، عابدین خرم در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفته و یاد و خاطره همه شهدای این عرصه به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته است.

     

    وی با بیان اینکه امروز فرصتی است برای سخن راندن در باب اهمیت و ارزش این حرفه و قدردانی از تلاشگران آن است؛ متذکر شده است: خبرنگاری همواره در کنار واژگانی چون «حقیقت»، «آگاهی»، «تعهد» و «اخلاق» توصیف می‌شود و در واقع شرافت حرفه خبرنگاری در پای‌بندی به این مفاهیم بلند و متعالی است.

     

    وی خاطرنشان کرده است: گرامی‌داشت روز خبرنگار به معنای ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی کسانی است که شغل خود را نه فقط یک حرفه، که آمیخته‌ای از عشق و علاقه، تلاش و پشتکار و درایت و آگاهی می‌دانند؛ وظیفه همگان در قبال این فداکاری، احترام و قدرشناسی است.

     

    خرم با بیان اینکه خبرنگاران با رعایت اخلاق حرفه‌ای و رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی، می‌توانند حلقه اتصال و ارتباط مردم با مسئولان و مؤثرترین نیروی اجتماعی برای حل معضلات و مشکلات مختلف جامعه باشند، اعلام کرده است: به این تلاشگران و مجاهدان عرصه آگاهی اطمینان خاطر می‌دهم که به همراه همکاران خود و مدیران دستگاه‌های مسئول، تمام تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات صنفی آنان به کار می‌گیریم تا بتوانند در انجام وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی خود موفق باشند.

     

    وی همچنین از تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواسته است که ارتباط نزدیک و صمیمانه خود را با اصحاب رسانه و خبرنگاران تداوم بخشند و از ظرفیت‌های بیکران رسانه‌ها برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و دولت و اطلاع‌رسانی به مردم عزیز استفاده کنند.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *