×

فراهم سازی ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر تبریز از طریق سایت رسمی این مجموعه

  • کد خبر: 231853
  • 28 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر، شهرام ابراهیمی درخشان با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم بوده که بر همین اساس واحد روابط عمومی، راه های ارتباطی مستقیم و بی واسطه را به همین منظور تعریف کرده تا به مرحله اجرایی برسد. مدیر روابط عمومی و امور […]

    فراهم سازی ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر تبریز از طریق سایت رسمی این مجموعه
  • به گزارش نوبر، شهرام ابراهیمی درخشان با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم بوده که بر همین اساس واحد روابط عمومی، راه های ارتباطی مستقیم و بی واسطه را به همین منظور تعریف کرده تا به مرحله اجرایی برسد.
    مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در این فرایند مردم و شهروندان علاوه بر حضور فیزیکی در مجموعه مدیریت شهری، می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را  با مدیریت شورای شهر تبریز در قالب پیام مکتوب از طریق سایت شورای اسلامی شهر به آدرس shora.tabriz.ir در میان گذاشته و در همان بستر هم پاسخ دریافت کنند.
    وی با بیان اینکه ما از سکوهای داخلی استفاده می کنیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امور مردم را پیگیری می‌کنیم؛ به گونه‌ای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواست‌های خود را در فضای مجازی ارسال می‌کنند و ما پیگیری و پاسخ‌دهی را دنبال می‌کنیم.
    ابراهیمی در پایان با تقدیر از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در تحقق این مسیر ارتباطی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در سطح شهر، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق شورای مردمی و مدیریت کارآمد شهری برداشته می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *