×

خبر/
فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹

  • کد خبر: 167428
  • 8 مهر 1399
  • سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استانی اقدام می نماید.
    فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹
  • به گزارش نوبر، بر همین اساس فعالین اقتصادی و صادرکنندگان استان اعم از حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فرآیند را دارند می توانند بر اساس جدول زمانبندی ذیل نسبت به ثبت نام در این مراسم اقدام نمایند‫.

     پانزدهم شهریور ماه لغایت پانزدهم مهرماه :

    متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بیست و چهارمین مراسم روز صادرات به آدرس اینترنتی ‫http://ed.iccima.ir نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی گروه های کالایی و گروه های خدماتی اقدام نموده و بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز با مراجعه مجدد به سامانه روز ملی صادرات و ورود به صفحه ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم ها و ثبت نام آنلاین در این رویداد اقدام نمایند‫.

    ‫لازم به ذکر است پس از تایید نهایی و ارسال مدارک به دبیرخانه مرکز، امکان هیچگونه ویرایش و تغییری در اطلاعات نخواهند داشت.

     تذکر مهم : با عنایت به مصوبات کمیته موضوع ماده «۲» چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همچنین بسته سیاستی نحوه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال ۱۳۹۸ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تصمیم کارگروه انتخاب صادر کنندگان نمونه کشوری، متقاضیان محترم صرفاً در صورت رفع تعهدات ارزی خود بر اساس بسته فوق الذکر، امکان شرکت و انتخاب در فرآیند صادرکننده نمونه کشوری را خواهند داشت. لازم به ذکر است میزان رفع تعهدات ارزی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ۷۰٪ از ارز حاصل از صادرات این شرکت ها می باشد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *