×

در راستای اجرای طرح جامع توسعه معابر با رویکرد انسان محور؛
عملیات زیرسازی پروژه سنگفرش “حیدرتکیه سی” اجرا می شود

  • کد خبر: 288509
  • 23 آبان 1402
  • شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات زیرسازی در پروژه سنگفرش محور تاریخی فرهنگی "حیدر تکیه سی" خبر داد.
    عملیات زیرسازی پروژه سنگفرش “حیدرتکیه سی” اجرا می شود
  • یه گزارش نوبر، موسی زارعی با بیان اینکه پروژه ساماندهی محور تاریخی فرهنگی حیدر تکیه سی  یکی از مهمترین پروژه‌های سنگفرش شهرداری منطقه قلمداد می شود افزود: در راستای ایمن سازی و رفع مشکلات در پروژه های انسان محور  و ارتقای کیفی فضای شهری و سهولت در تردد شهروندان ، عملیات زیرسازی ، تسطیح و رگلاژ محور تاریخی فرهنگی حیدرتکیه سی (ورودی خیابان ثقه الاسلام به طرف قاری کورپوسی) جهت سنگفرش مسیر توسط عوامل اجرایی حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه به طول ۲۲۰ متر در حال اجراست.

    وی هدف از سنگفرش کردن این محور تاریخی را ساماندهی محلات سطح حوزه دانسته و گفت: با اتمام تسطیح و رگلاژ، به زودی کف سازی این پیاده راه ها در ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع شروع خواهد شد.

    وی افزود: از سوی شرکت های خدمات رسان آب و فاضلاب و برق، نوسازی شبکه آب شرب ، هدایت آبهای سطحی، حذف تیر برق ها و دفن شدن سیستم انتقال برق نیز در این مسیر انجام شده است.

    زارعی در پایان با تاکید توسعه زیرساخت‌های شهر پیاده محور و آرام سازی خاطر نشان کرد: با اتمام مراحل اجرایی این طرح، چهره منطقه ۱۰ با رویکرد انسان محور و ایجاد بسترهای جدید گردشگری شهری متحول خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *