×

استاندار آذربایجان شرقی:
علوم پزشکی تبریز، مصداق بارز کارستان پروژه‌های عمرانی

  • کد خبر: 174500
  • 29 اردیبهشت 1400
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: احداث زیرساخت‌ها و فضاهای درمانی در سال‌های گذشته موجب شد که در پذیرش بیماران کرونایی هیچ مشکلی در استان نداشته باشیم.
    علوم پزشکی تبریز، مصداق بارز کارستان پروژه‌های عمرانی
  • به گزارش نوبر، محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند این دانشگاه، گفت: در سایه این اقدامات ارزشمند در هشت سال گذشته، هیچ نگرانی در حوزه بهداشت و درمان استان نداریم.

    وی با اشاره به روند رو به کاهش آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: مدافعان سلامت، حافظان بهداشت و سلامت جامعه هستند که نقش بسیار مهمی در پیشگیری از شیوه بیشتر کرونا داشته‌اند.

    استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود‌ با اشاره به اهمیت و تاثیر راه‌اندازی موزه علوم پزشکی در شناخت هرچه بیشتر تاریخ و فرهنگ تبریز، اظهار داشت: متاسفانه در سالیان طولانی گذشته به جای اهمیت دادن به تاریخ غنی و معرفی بزرگان خود، گذشته درخشان خود را دفن کرده‌ایم.

    پورمحمدی تصریح کرد: آذربایجان و تبریز در طول تاریخ انسان‌های بزرگی را در دامان‌ خود پرورش داده است و به جرات می‌توان گفت که در زمینه توسعه و فناوری نیز پیشتاز بوده است.

    گفتنی است موزه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی و قائم‌مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *