×

تاج‌الدینی: باید فاصله بین حقوق شاغلان و بازشستگان رفع شود

  • کد خبر: 228908
  • 13 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع مبحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: همسان سازی حقوق یکی از مطالبات جدی بازنشستگان محسوب می شود و باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد. این نماینده مجلس با بیان […]

    تاج‌الدینی: باید فاصله بین حقوق شاغلان و بازشستگان رفع شود
  • به گزارش نوبر، سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع مبحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: همسان سازی حقوق یکی از مطالبات جدی بازنشستگان محسوب می شود و باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه بازنشستگان همواره مطالبه همسان سازی حقوق خود را از نمایندگان پیگیری می کنند، ادامه داد: بخشی از این موضوع انجام شده، اما همچنان فاصله بین  افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان برطرف نشده است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان کرد: ما باید در برنامه هفتم توسعه حکم روشن و شفافی را در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر بگیریم. همچنین باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند 90 درصد حقوق شاغلین را دریافت و از آن بهره مند شوند.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به طور همه جانبه به این بخش ورود کند، ادامه داد: دولت هم باید به این بخش کمک کند تا این موضوع هم در برنامه هفتم توسعه منعکس و هم در طول بودجه های سنواتی  مورد توجه قرار گیرد.

    وی تاکید کرد: پیشنهادات مجلس در این بخش در صورتی عملیاتی می شود که با نظر دولت تدوین شود تا عقب ماندگی های حقوقی بازنشستگان به نحوی جبران شود./

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *