×

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز مطرح کرد:
ضرورت توجه ویژه و مستمر به مشکلات معیشتی مستضعفان

  • کد خبر: 166669
  • 15 شهریور 1399
  • کریم صادقزاده تبریزی، دبیر اجرایی خانه کارگر و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در مراسم افتتاح توزیع 3 هزار بسته غذایئ از قبیل 2500 کیلو گوشت ویژه خانواده های آسیب دیده از کرونا و تحت پوشش و 2500 بسته لوازم التحریر(کیف و کفش) ویژه کودکان ایتام و محسنین توسط مرکز نیکوکاری المهدی تبریز حضور یافت.
    ضرورت توجه ویژه و مستمر به مشکلات معیشتی مستضعفان
  • به گزارش نوبر، کریم صادقزاده تبریزی در حاشیه این بازدید گفت: اخلاق و رفتار حسنه و یاریرساندن به اقشار ضعیف از خصایص به یادگار مانده و توصیه های موکد ائمه اطهار و پیامبراندینی ما میباشد که در هر زمان بایستی به آن عمل کرد.

    وی افزود: الحمدالله مردم استان آذربایجانشرقی بخصوص تبریز عزیزمان نیز همچون سراسر ایراندر مناسبت های مختلف در برنامه های خیرخواهانه و  خداپسندانه همیشه پیشگام بوده و این یکآبرو و افتخار بزرگ برای ما میباشد.

    صادقزاده عنوان کرد: بنده به عنوان خادم کوچکی از این آستان با عظمت دست تک تک خیرین عزیزرا میبوسم و بر عزم راسخ آنها به جهت دستگیری از نیازمندان و مستضعفان قد خم کرده و به انفاسپاک آنها درود میفرستم. باشد که راه و منش مولای متقیان امیر مومنان علی(ع) پایدار و دعای خیرخاندان پاک و مطهرشان بدرقه راهشان باشد.

    وی در پایان از تلاش و همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مرکز نیکوکاری المهدی تبریز به جهتجمع آوری بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان و امور خیرقدرانی کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *