×

نگاهی بر ایده ارزشمند"تکیه محرم"
ضرورت توجه به رویکرد خلاقانه در ترویج اندیشه دینی و شیعی

  • کد خبر: 166532
  • 11 شهریور 1399
  • نوبر-مدیر خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی ضمن ارزشمند دانستن ایده و برنامه سازی تکیه محرم به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، بر ضرورت توجه به رویکرد خلاقانه در ترویج اندیشه دینی و شیعی تاکید کرد.
    ضرورت توجه به رویکرد خلاقانه در ترویج اندیشه دینی و شیعی
  • مرتضی شفیعی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های حاصل از آن که امسال در برگزاری آئین های عزاداری بوجود آومد، گفت: “تکیه محرم” برنامه ای بود که با بهره گیری از فضای مجازی توانست تکیه‌گاهی ارزشمند و ارزشی برای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برای عرض ارادت به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا(ع) باشد که این مهم به همت فعالان فرهنگی و مذهبی تبریزی در قالب گروهی با عنوان آئینه رقم خورد.

    دبیر خبرگزاری شبستان در استان ضمن ارزشمند دانستن ایده و برنامه سازی های گروه فرهنگی مذهبی آئینه در خلق برنامه تکیه محرم، تصریح کرد: خلاقیت و ابتکار عمل دست‌اندرکاران تهیه و تولید این برنامه به قدری با جذابیت های بصری و معرفتی همراه بود که می تواند حتی به عنوان الگویی در برنامه سازی های تلویزیونی مورد توجه قرار گیرد.

    شفیعی بهره مندی از علمای برجسته، مداحان و شعرای آئینی خوش‌نام، ارتباط گسترده با رسانه های سایبری و البته استفاده از مجری کارشناس متبحر و آشنا به موضوع را از جلوه ها و نکات قوت “تکیه محرم” عنوان کرد.

    مدیر خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: آنچه که مخاطبان تکیه محرم انتظارش را می کشند، تداوم چنین برنامه ای با این فرم در مناسبت های مذهبی طول سال است؛ باشد که متولیان امر با بررسی جوانب مسأله و تداوم رویکرد خلاقانه بتوانند در ترویج اندیشه دینی و شیعی اثرگذار باشند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *