×

وزیر صمت در آیین افتتاح چهار خط تولید جدید شرکت شیرین عسل:
ضرورت تقویت فرهنگ تکریم کارآفرینان/ شیرین عسل، برندی نمونه و جهانی در صادرات

  • کد خبر: 169779
  • 14 دی 1399
  • وزیر صمت بر ضرورت تقویت فرهنگ تکریم کارآفرینان در جامعه تاکید کرد و گفت: جهانی شدن قالی تبریز به همت کارآفرینان بوده است و برند شیرین عسل به عنوان یکی از برندهای برتر صنایع غذایی کشور، در کنار دیگر برندها به همین شیوه در جهان صادر کننده نمونه شده است.
    ضرورت تقویت فرهنگ تکریم کارآفرینان/ شیرین عسل، برندی نمونه و جهانی در صادرات
  • به گزارش نوبر، علیرضا رزمحسینی در ادامه سخنان خود، افزود: ظرفیت و پتانسیل برای صادرات صنایع غذایی تا ۱۰ میلیارد دلار نیز امکانپذیر می باشد که این مهم به برکت مجاهدان اقتصادی امکان پذیر است.

    کارآفرینان مجاهدان اقتصادی هستند

    وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تکریم کارآفرینان، بیان کرد: مقام معظم رهبری از کارآفرینان و تولیدکنندگان به عنوانمجاهدان اقتصادی نام برده اند و فرهنگ دینی ما نیز بر موضوع کارآفرینی و اشتغال زایی تاکید دارد.

    ارج نهادن به مجاهدت کارآفرینان و تولیدکنندگان توسط نظام

    وزیر صمت اضافه کرد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، کسانی که باعث ایجاد شغل و کارآفرینی می‌شوند شخصیت‌های بزرگی محسوبمی‌شوند که نظام و انقلاب آنها را ارج می نهد.

    رزم حسینی در ادامه با بیان اینکه قدرشناسی از کسانی که بانی خیر( برکت) شوند، باید فرهنگ سازی شود، گفت: جهانی شدن قالی تبریز بههمت کارآفرینان بوده است و برند شیرین عسل به عنوان یکی از برندهای برتر صنایع غذایی کشور، در کنار دیگر برندها به همین شیوه در جهانصادر کننده نمونه شده است.

    اشتغال پایدار برای مناطق شهری و روستایی با استفاده از توانمندی شرکت‌های بزرگ در گام دوم انقلاب

    وی در ادامه با بیان اینکه شغل و کارآفرینی باید به وسیله بخش خصوصی ایجاد شود، تصریح کرد: کشور را باید با شرکت‌های بزرگ، نامور وتوانمند آن بسازیم و در گام دوم انقلاب به دنبال اقتصادی قوی برای خانوار شهری و روستایی توسط همین شرکت ها هستیم.

    وزیر صمت همچنین ابراز امیدواری کرد که شیرین عسل، همچنان که نهال خود را جهانی می‌کند، در مناطق محروم در حوزه مسئولیت هایاجتماعی به ایجاد شغل بپردازد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این مراسم ضمن افتتاح خطوط تولید جدید مجموعه غذایی شیرین عسل از بخش‌های مختلف این مجموعهبازدید به عمل آورد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *