×

ضرورت تقویت فرهنگ بیمه در جامعه / آغاز فصل جدید ارتباطات بین بانک و بیمه تعاون

  • کد خبر: 230989
  • 11 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، مسعود کردستانی در دیدار با مدیر بیمه تعاون در استان افزود: با توجه به رسالت مشترک بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون در مسیر تقویت و حمایت از شرکت های تعاونی ؛ تقویت بانک و بیمه یک ضروت اجتناب […]

    ضرورت تقویت فرهنگ بیمه در جامعه / آغاز فصل جدید ارتباطات بین بانک و بیمه تعاون
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، مسعود کردستانی در دیدار با مدیر بیمه تعاون در استان افزود: با توجه به رسالت مشترک بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون در مسیر تقویت و حمایت از شرکت های تعاونی ؛ تقویت بانک و بیمه یک ضروت اجتناب ناپذیر است؛ بی تردید تقویت هر یک از این ها منافع مشترک فراوانی دارند.

    وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون در مسیر توسعه فرهنگ تعاون قدم بر می دارند اذعان داشت: با ترویج فرهنگ بیمه می توان از وقوع بسیاری از چالش های اقتصادی و اجتماعی در جامعه پیشگیری کرد.

    کردستانی در ادامه با تاکید بر افزایش همکاری های فی مابین تصریح کرد: بانک و بیمه می توانند با ارتقای سطح همکاری ها زمینه توسعه بسترهای مشترک را فراهم آورند و این امر به نفع هر دو مجموعه است.

    مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: با تقویت تعاملات دوسویه فصل جدیدی از ارتباطات و همکاری ها بین بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون در استان آغاز شود.

    این گزارش حاکی است، در ادامه صابر قدس مدیر بیمه تعاون در آذربایجان شرقی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر شعب بانک توسعه تعاون در مسیر تقویت ارتباطات اذعان داشت: همکاری های مشترک بانک و بیمه در استان در سطح بسیار مناسبی بود که متاسفانه در چند سال اخیر افت محسوسی کرده بود قطعا با حسن نیت و نگاه ژرفی که در مدیریت جدید بانک توسعه تعاون در استان وجود دارد شاهد تحولاتی عظیم در ارتباطات دو سویه خواهیم بود.

    وی در ادامه به برخی ویژگی های خدمات بیمه تعاون اشاره کرد و افزود: بیمه تعاون به زمان و وقت مشتریان و ذینفعان اش بسیار حساس است به همین دلیل در خصوص خسارات موضوع حضور فیزیکی به حداقل رسیده و بیمه گر نیاز نیست که به منظور دریافت خسارت خود به شعب بیمه مراجعه نماید.

    قدس با تاکید بر شفافیت در فعالیت بیمه ای تاکید کرد: بیمه تعاون موضوع شفافیت در امور را اولویت فعالیت های خود قرار داده و از این حیث یکی از شفاف ترین بیمه های کشور است.

    این گزارش می افزاید، در ادامه این دیدار مقرر شد زمینه های همکاری دو سویه بین بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون در مسیر فرهنگ سازی و تبلیغات بررسی و عملیاتی شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *