×

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:
ضرورت تامین به موقع مایحتاج مردم توسط دولت

  • کد خبر: 297945
  • 19 آذر 1402
  • نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با تاکید بر ضرورت مدیریت بازار محصولات غذایی و کشاورزی گفت: هر محصولی که در مقطع زمانی بنا به هر دلیلی کمیاب می‌شود باید از طرق مختلف از جمله واردات آن را تامین کنیم تا در این زمینه شاهد افزایش چند برابری برخی از محصولات در مقاطعی مانند گوجه فرنگی طی روز‌های اخیر نباشیم.
    ضرورت تامین به موقع مایحتاج مردم توسط دولت
  • به گزارش نصر، محمدرضا میرتاج الدینی در خصوص ضرورت مدیریت بازار مواد غذایی گفت: افزایش قیمت محصولات کشاورزی در برخی ماه‌های سال موضوعی است که هر ساله تکرار می‌شود. مرور اخبار سه سال اخیر حاکی است از سال ۱۴۰۰ تاکنون شوک قیمتی در ماه‌های فروردین، آبان و آذر در قیمت گوجه‌فرنگی داشته‌ایم، البته در برخی ماه‌ها نیز به دلیل فراوانی محصول، گوجه‌فرنگی روی دست کشاورزان مانده است.
    وی ادامه داد: در این ارتباط باید عرضه محصولات غذایی به طور مستمر انجام شده و بر قیمت‌ها مدیریت لازم صورت گیرد.
    این نماینده مجلس گفت: هر محصولی که در مقطع زمانی بنا به هر دلیلی کمیاب می‌شود باید از طرق مختلف از جمله واردات آن را تامین کنیم تا در این زمینه شاهد افزایش چند برابری برخی از محصولات در مقاطعی مانند گوجه فرنگی طی روز‌های اخیر نباشیم.
    نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: در همین ارتباط همچنین می‌توان کالابرگ الکترونیکی را تقویت کنیم تا بتوانیم به نوعی جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیریم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *