×

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:
ضرورت افزایش همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی

  • کد خبر: 165797
  • 11 مرداد 1399
  • نوبر/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید تاکید کرد.
    ضرورت افزایش همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی
  • علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به سال “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.

    وی همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی را ضامن رفع مشکلات و کاهش موضوعاتی همچون بروکراسی اداری برشمرد و افزود: بانک ها نیز در زمینه حمایت از تولید و توسعه واحدهای صنعتی، مسئولیت سنگینی را عهده دار هستند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همت بیشتر بانک ها برای پرداخت بموقع تسهیلات رونق تولید شد و گفت: مدیران استانی بانک های دولتی و خصوصی، باید نهایت تلاش خود برای بهره مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را به کار گیرند.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: جلسه مشترک مدیران عامل بانک ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، برگزار می شود و مدیران بانکی، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند بود.

    در این جلسه، پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید نیز بررسی شد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *