×

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز تاکید کرد:
صدور اخطاریه به مالکان نخاله‌ریز/ضرورت همکاری شهروندان با شهرداری

  • کد خبر: 171817
  • 11 اسفند 1399
  • معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز بر ضرورت جمع آوری نخاله های سطح معابر و صدور اخطاریه به صاحبان املاکی که در معابر مصالح ساختمانی انبار کرده و یا نخاله ریزی نموده اند، تاکید کرد.
    صدور اخطاریه به مالکان نخاله‌ریز/ضرورت همکاری شهروندان با شهرداری
  • به گزارش نوبر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار و با اعلام این مطلب گفت: به واسطه ساخت سازهایی که در شهر اتفاق می افتد مالکان و سازندگان املاک در حال ساخت و ساز اقدام به انبار کردن مصالح و نخاله در معابر و پیاده روها و مسدود کردن آنها می کنند که نیروهای خدمات شهری موظف به صدور اخطاریه برای جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی هستند.

    قربانیان با درخواست از شهروندان مبنی بر خودداری از رهاسازی نخاله های ساختمانی در معابر شهری گفت: ضروری است صاحبان املاک و سازندگان نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی و مصالح از معابر عمومی در اسرع وقت اقدام نمایند و نیروهای خدمات شهری نیز بعد از دادن اخطار لازم راسا به جمع آوری این موارد و رفع سد معبر اقدام خواهند کرد.

    وی با تاکید بر عزم خدمات شهری بر پاکسازی محیط و جمع‌آوری نخاله های ساختمانی از معابر شهر افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد سد معبر و تجمع نخاله های ساختمانی، عمرانی و پسماند هرچند در حجم کم به سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی نمایند تا نسبت به جمع آوری موارد سد معبر اقدام گردد.

    گفتنی است بر اساس تمهیدات اندیشیده شده توسط شهرداری تبریز با گنجاندن بندی مجزا در پروانه ساختمانی مالکان و مهندسان ساختمان را ملزم به ذخیره سازی، جمع آوری و حمل نخاله های ساختمانی توسط پیمانکار صاحب صلاحیت نموده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *