×

خبر/
شهردار تبریز به شهردار غزه نامه نوشت

  • کد خبر: 170462
  • 1 بهمن 1399
  • شهردار تبریز در پی حملات هوایی دوشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به مردم بی پناه غزه در نامه‌ای به همتای خود در این شهر، حملات هوایی را در شرایط سخت این روزها محکوم کرد.
    شهردار تبریز به شهردار غزه نامه نوشت
  • به گزارش نوبر، ایرج شهین باهر در این نامه که همزمان با ۲۹ دی ماه “روز غزه” و خطاب به شهردار غزه منتشر شد، نوشته است:

     

    برادر و سرور ارجمند جناب آقای دکتر یحیی السراج شهردار محترم شهر غزه

     

    سلام و تحیت الهی بر شما، شهیدان و جانبازان سرافراز و شهروندان بی دفاع غزه

     

    همزمان با روز ۲۹ دی ماه «روز غزه» شاهد حملات بی امان نیروهای اسرائیل غاصب به شهر عزیز غزه بودیم که حقیقتا دیدن چنین صحنه هایی دل هر انسان خداجویی را به درد می آورد.

     

    در شرایط دشوار کنونی و دست به گریبان شدن بشریت با ویروس منحوس کرونا که شهروندان مظلوم غزه نیز از دست این ویروس در امان نیستند، حملات راکتی و موشکی از طرف رژیم اشغالگر قدس، ظلم مضاعفی در حق این انسان های مظلوم و بی پناه است.

     

    از روزی که «تبریز» با «غزه» خواهر خوانده شده است، نگاه انسانی و تعصب اسلامی شهروندان تبریزی نسبت به غزه عزیز و مظلوم مضاعف گردیده و اهمیت تمامی پیشامدها و اتفاقات غزه برای شهروندان تبریزی دو چندان شده است.

     

    اینجانب به نمایندگی از مردم تبریز، جنایت های رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی که به صورت مداوم مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی خود قرار می دهد، محکوم نموده و از سازمان های بین المللی و حقوق بشری درخواست می کنم در این شرایط کرونایی و حملات هوایی، مردم بی دفاع غزه و کودکان به خاک و خون غلطیده را یاری رسانند.                      

     

    یقین دارم مقاومت قهرمانانه ی مردم مظلوم فلسطین که پس از شهادت فرمانده شجاع جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انگیزه  بیشتری نیز به دست آورده است، به زودی باعث استیفاء کامل حقوق و سرزمین اشغال شده مسلمانان رنجدیده فلسطین از جمله غزه خواهد شد.

     

    در پایان نصرت الهی را جهت رهایی شهروندان غزه عزیز از  دست متجاوزان اشغالگر صهیونیستی مسئلت می نمایم.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *