×

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:
 شهرداری از فرسودگی جامعه بکاهد/ضرورت تحقق مطالبات روشندلان

  • کد خبر: 167853
  • 27 مهر 1399
  • رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم شهرداری و شورا بتواند در زمینه ورزش همگانی و برقراری شور و نشاط اجتماعی فعال تر باشد.
     شهرداری از فرسودگی جامعه بکاهد/ضرورت تحقق مطالبات روشندلان
  • به گزارش نوبر، شهرام دبیری امروز در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، اظهار کرد: حلول ماه ربیع الاول را خدمت همه شهروندان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که شادی و نشاط در جامعه حکمفرما شود.

    او با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، افزود: هفته تربیت بدنی را گرامی می‌داریم و امیدواریم که شهرداری نیز رسالت خود را در جهت سلامت و تندرستی شهروندان به درستی انجام داده و ما نیز از فرسودگی جامعه پیشگیری کنیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: باید به صورت جدی از ورزش همگانی حمایت کنیم. بنا به دلایلی نتوانستیم از ورزش قهرمانی حمایت جدی داشته باشیم، اما امیدواریم بتوانیم در زمینه ورزش همگانی و برقراری شور و نشاط اجتماعی فعال تر باشیم.

    او در ادامه به موضوع مطالبات جامعه روشندلان اشاره کرد و گفت: از شهردار محترم می‌خواهیم که مطالبات جامعه روشندلان را که قول داده ایم، در زمینه کارت منزلت و دیگر مطالبات به سرانجام برساند.

    دبیری با اشاره به پرداخت حقوق کارگران تاکید کرد: در زمینه حقوق کارگران طی جلسه‌ای که با شهردار داشتیم، مقرر شد که حقوق تمامی کارگران و کارکنان را از طریق خزانه متمرکز پرداخت کنیم.

    او با تاکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی در کار، گفت: جا دارد خدمت خانواده پاکبان تازه درگذشته آقای حضرتی عرض تسلیت داشته باشیم. از شهردار محترم می‌خواهم که هفته بعد در مورد مسائل ایمنی کار توضیحاتی در صحن ارائه داده و فعالیت‌های عملی خود را توضیح دهند. همچنین از شهردار می‌خواهیم لایحه‌ای مساعدتی برای خانواده آن مرحوم تنظیم کنند.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *