×

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آذربایجان‌شرقی:
ششم اردیبهشت ماه، زمان اعلام نتایج صلاحیت کاندیداها

  • کد خبر: 173389
  • 2 اردیبهشت 1400
  • رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: هر گونه اعلام نظر در مورد رد یا تایید صلاحیت کاندیداها را تا قبل از ششم اردیبهشت، غیرقانونی است.
    ششم اردیبهشت ماه، زمان اعلام نتایج صلاحیت کاندیداها
  • به گزارش نوبر، جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری با تشریح آخرین روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در استان، اظهار کرد: اکنون در مرحله بررسی هیات‌های نظارت قرار داریم؛ هیچ نوع نتیجه‌ای مبنی بر رد یا تایید صلاحیت نامزدها تا ششم اردیبهشت ماه مشخص نیست.

    وی اضافه کرد: اعلام هر گونه اطلاعاتی در این خصوص اعم از عدد یا درصد از هر مرجع و از هر فردی غیرقانونی است؛ پرونده‌ها در ششم اردیبهشت ماه مجددا به فرمانداری‌ها عودت داده می‌شوند و فرماندار اعلام می‌کند چه کسانی رد صلاحیت شده‌اند.

    راستی متذکر شد: فرد رد صلاحیت شده چهار روز فرصت ارایه اعتراض به هیات عالی استان را داشته و هیات عالی هم ۱۰ روز وقت بررسی و اعلان نتیجه نهایی را دارد، در این مرحله احتمال دارد تعدادی از افراد رد صلاحیت شده دوباره احراز هویت شوند.

    وی در خاتمه یادآور شد: همچین احتمال دارد که چند درصدی از افرادی تایید صلاحیت شده‌، بعدا پس از ارایه اسناد و مدارک از مراجع و مردم، رد صلاحیت شوند./ایسنا

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *