×

یادداشت اختصاصی نوبر به قلم "سید مرتضی مرتضوی"
پرش انتخاباتی از ورزقان به سهند/بازیگردانی آقای نماینده!

  • کد خبر: 224648
  • 21 تیر 1400
  • یادداشت اختصاصی نوبر به قلم سید مرتضی مرتضوی در ارتباط با خرید و فروش گسترده رای در سهند و همچنین مشارکت عجیب ورزقانی ها در انتخابات این شهر را در این نوشتار بخوانید.
    پرش انتخاباتی از ورزقان به سهند/بازیگردانی آقای نماینده!
  • موضوع خرید و فروش رای در این دوره از انتخابات شورای شهر سهند به حدی گسترده بود که دهها فیلم و تصویر از این حرکت غیراخلاقی در فضای مجازی منتشر شده است.

     

    شهر جدید سهند به دلیل نزدیکی به تبریز و برخورداری از اراضی بسیار مساعد و ویلایی در سال‌های اخیر مورد توجه جدی کانون‌های قدرت و ثروت قرار گرفته و این قبیل افراد به هر شکل ممکن سعی دارند که در قلب شهر جدید سهند نفوذ کنند.

     

    بررسی‌های نوبر نشان می‌دهد که خرید و فروش مفتضحانه رای در سهند به حدی بود که حتی نفرات بسیار پایین‌تر نیز تا دقیقه ۹۰، رای می‌خریدند و در نهایت دو نفر از کاندیداهای متخلف پس از شناسایی توسط عوامل نظارتی و همکاری هیات نظارت استان، دستگیر شدند

     

    علاوه بر خرید و فروش رای در سهند، شرکت عجیب ورزقانی‌ها در انتخابات شورای شهر این شهر جدید موجی از خشم، تعجب و حتی بی‌اعتمادی مردم را به دنبال داشته است.

     

    تصاویر، ویدیوها و اظهارات دهها نفر از مردم سهند و حتی ورزقان نشان می‌دهد که میدان‌دار اصلی این موضوع، یکی از نمایندگان منطقه قره‌داغ بوده و اتفاقا افراد راه یافته به شورای شهر سهند نیز ساکن همان منطقه‌ای هستند که آقای نماینده، ساکن است!

     

    گویا همین نماینده ساکن قره‌داغ، خودش نیز با حضور در شهر جدید سهند به کاندیداهای هم ولایتی خود رای داده است که در صورت صحت این موضوع، لابی‌گری برای نفوذ افراد غیربومی و وابسته به جریان‌های ثروت و قدرت در این منطقه تقویت می‌شود.

     

    گفتنی است مردم محلی و برخی از معتمدین سهند در تماس‌های تلفنی با نوبر، بحث خویشاوندی و فعالیت ستادی کاندیداهای ورزقانی شورای شهر سهند در ستاد انتخاباتی آقای نماینده را هم مطرح کرده‌اند.

     

    حال باید منتظر پاسخ آقای نماینده و برخورد مسئولان امر با متخلفان و ابطال انتخابات شورای شهر سهند باشیم!

     

    ?یادداشت از : سید مرتضی مرتضوی

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *