×

خاندوزی عنوان کرد:
سامانه ای برای فساد ستیزی

  • کد خبر: 298424
  • 28 آذر 1402
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه با رونمایی از رصدخانه اقتصاد ایران امکان جدیدی برای نظارت و جلوگیری از بروز فساد فراهم خواهد شد، گفت: میزان دارایی، بدهی، سود و زیان ۲۱۰۰ شرکت‌ دولتی و عمومی شناسایی شده و با سامانه جدید این امکان فراهم می‌شود تا شفافیت در عملکرد وزارتخانه‌های اقتصادی و کلیه شرکت‌های تحت کنترل دولت و همچنین امکان رصد روزانه آخرین وضعیت سازمان‌ها بیشتر فراهم شود.
    سامانه ای برای فساد ستیزی
  • به گزارش نوبر، احسان خاندوزی در ابتدای نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها با بیان اینکه تورم ماهانه تولیدکننده وضعیت باثباتی پیدا کرده است، اظهار کرد: این عدد در آبان به ۰.۸ درصد کاهش پیدا کرده و به حدود نصف میزان این شاخص در مهرماه رسیده است.
    وی یادآور شد: تورم تولیدکننده در مهرماه ۱.۵ درصد بود و اگر کل تورم تولیدی فقط در مورد کالاهای صنعتی در نظر بگیریم صفر درصد افزایش تورم را شاهد بوده‌ایم.
    خاندوزی تاکید کرد: سامانه‌ای که دیروز با حضور رئیس‌جمهوری رونمایی شد این امکان فراهم شد که ۲۱۰۰ شرکت‌ دولتی و عمومی را شناسایی کنیم تا با جزئیات کامل از میزان دارایی و بدهی و سود و زیان آن‌ها موضوع شفافیت اقتصادی را فراهم سازیم تا امکان جدیدی برای نظارت و جلوگیری از بروز فساد فراهم سازیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *