×

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کلانشهر تبریز مطرح کرد:
سازمان عمران بازوی توانمند و ویترین عملکردهای شهرداری تبریز

  • کد خبر: 171538
  • 8 بهمن 1399
  • مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: این سازمان با اقدامات و پروژه های بزرگی همچون مقبره الشعرا، روگذر همسان پل کابلی، تقاطع غیر همسطح ارتش _آزادی پروژه تعریض جاده آناخاتون، خیابان فرشته، رمپ یوسف آباد به پاسداران، پایدارسازی ترانشه پاسداران و نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهری پویایی عمرانی را در سطح شهر ایجاد کرده است.
    سازمان عمران بازوی توانمند و ویترین عملکردهای شهرداری تبریز
  • به گزارش نوبر، بابک شریفی افزود: سازمان عمران در کنار دیگر سازمانهای شهرداری، در خط مقدم خدمت رسانی درون شهری قرار گرفته است که به جرأت می توان گفت علی رغم تنگناهای اقتصادی موجود و شرایط ویژه کرونائی بدون تعطیلی و شبانه روزی فعالیت کرده و پروژه های عمرانی و خدماتی را پیش برده است.

     وی اضافه کرد: این امر بدون تلاش شبانه روزی کارگران و کارکنان این سازمان وحمایت های شهردار کلانشهر تبریز و مدیران استانی و شهری محقق نمی شد.

     شریفی اظهار امیدواری کرد: بی شک، هم مدیران ارشد و هم تمام کارکنان و کارگران سازمان عمران شهرداری، تلاش خواهند کرد تا در هر گونه شرایط آب و هوایی، شرایط مالی و اقتصادی و … هدف و آرمان اصلی خود که همان اجرای کیفی وکمی  پروژه ها ی ابلاغی است را پیش برده و بدون تعطیلی در سطح مناطق دهگانه ارائه خدمات  نماید. چرا که  معتقدیم شهروندان ما در کلانشهر تبریز، لایق داشتن بهترین ها هستند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *