×

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل خبر داد:
روان سازی گره ترافیکی دوربرگردان خیابان شهید رضانژاد

  • کد خبر: 298273
  • 25 آذر 1402
  • مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز از اجرای پروژه اصلاح شبکه پیرامونی دوربرگردان خیابان شهید رضانژاد خبر داد.
    روان سازی گره ترافیکی دوربرگردان خیابان شهید رضانژاد
  • به گزارش نوبر، محبوب عبداله پور با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به رویکرد سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل نقل در خصوص اولویت بخشیدن به حل گره های ترافیکی شهر و آغاز مطالعات ترافیکی مرتبط، با همکاری و هماهنگی این سازمان با شهرداری منطقه ۸ تبریز، طرح مصوب دسترسی دوربرگردان شهیدرضانژاد و اصلاح شبکه معابر پیرامونی توسط معاونت حمل ونقل شهرداری منطقه ۸  آغاز و با هماهنگی پلیس محترم راهور در مرحله اجرا است.

    عبداله پور افزود: با اجرای این طرح انتظار می رود ضمن روانسازی ترافیک در محدوده ضلع جنوبی خیابان علامه طباطبائی(چایکنار) ظرفیت شبکه معابر پیرامونی نیز مورد بهره برداری متناسب قرار گرفته و توزیع متوازن بار ترافیکی در معابر مذکور باعث روان سازی یکی از گره های اصلی ترافیکی شهر شود.

    وی در پایان گفت: نتایج مدل سازی های صورت پذیرفته در پروسه مطالعات بیانگر بهبود قابل توجه ترافیک در محدوده مورد نظر بوده و امید است نتایج آن بعد از اجرای پروژه به صورت عملی مشخص شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *