×

خبر/
رضایی : کسب نتیجه مقابل تراکتور خیلی کارگشاست

  • کد خبر: 169874
  • 15 دی 1399
  • سرمربی ذوب آهن پیروزی مقابل تراکتور را کارگشا دانست.
    رضایی : کسب نتیجه مقابل تراکتور خیلی کارگشاست
  • به گزارش نوبر خبر؛ رحمان رضایی ، سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

    کسب نتیجه مقابل تراکتور خیلی کارگشاست

    این بار نیاز به تکمیل بازی خوب بازیکنانمان داریم و به دنبال کسب نتیجه هستیم. مقابل تیم های بزرگی بازی کرده ایم اما می دانیم که نتیجه خیلی مهم است و باید به دنبال کسب نتیجه باشیم. تیم ما تیمی است که فوتبال بازی می کند و در زمین بازی مستقیم مان کم است و سعی مان استفاده از تمام خطوط و فضاهاست. سعی می کنیم بازی فردا را هم با یک بازی و نتیجه خوب پشت سر بگذاریم. می دانم که بازی خیلی سختی داریم ولی کسب نتیجه مقابل تراکتور خیلی کارگشاست و می تواند برای بازیکنانمان از لحاظ روحی خیلی مهم است که بتوانیم با کسب نتیجه، شرایط فعلی را تغییر دهیم. امیدوارم هم برای هواداران تیم خودمان که تیم را حمایت می کنند و هم برای هواداران تراکتور که دو فصل سابقه حضور در این تیم دارم بازی زیبایی ارائه کنیم و بقیه را به خدا می سپاریم.

    با مسائل روحی و روانی بازیکنان بیگانه نیستیم

    رضایی در واکنش به نیاز تیمش به حضور یک روانشناس گفت: حضور روانشناس می تواند خوب باشد اما روانشناس داریم تا روانشناس! ما از لحاظ روانی خیلی روی بچه ها کار می کنیم. دلیل محکمی که برای این حرفم دارم این است که وقتی میلاد جهانی در بازی با گل گهر پنالتی را از دست می دهد ولی همین بازیکن می آید و بهترین نمایش و بیشترین دوندگی را ارائه می کند و حتی به گل هم در دقیقه نود می رسیم. ما روی این مسائل خیلی کار می کنیم. حتی من بعد از این اتفاق خیلی با میلاد صحبت کردم و گفتم که اگر پنالتی دیگری هم بدست بیاوریم به خودت می دهم که بزنی. این باعث شد که میلاد قوت قلب گرفته و نمایش خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کند. این نشانه می دهد که ما خیلی با مسائل روحی و روانی بازیکنان بیگانه نیستیم. جایی که لازم باشد با تک تک بازیکنان صحبت می کنیم و مستقیم وارد می شویم.

    غایبان ذوب آهن برای بازی فردا

    فردا عبدالحسینی با توجه به اخراج در بازی قبلی حضور ندارد و محمد قریشی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. حبیب زاده هم یک مصدومیت کوچک دارد که سعی داریم او را بعد از آماده شدن کامل استفاده کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *