×

رای اولی‌ها بهترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنند

  • کد خبر: 302249
  • 26 بهمن 1402
  • استاندار آذربایجان شرقی گفت: منتظر حضور حداکثری رای اولی‌ها در انتخابات اسفند هستیم تا با آراء تعیین کننده خود، بهترین سرنوشت را برای کشور و استان رقم بزنند.
    رای اولی‌ها بهترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنند
  • به گزارش نوبر، مالک رحمتی در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز افزود: جوانان همیشه در صحنه بوده اند و در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آنها خواهیم بود.

    وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع زیادی از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجو‌ها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات ۱۱ اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رای اولی‌ها هستیم.

    مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند، عزت و استقلال کشور را بیمه می‌کند گفت: حضور دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه‌ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.

    مسعود سعادتی حضور تعداد زیادی از دانش آموزان رای اولی در این همایش را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربی  عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع امنیت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی هستیم و به پاس خون این عزیزان باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

    وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان وظیفه دارند برای استقلال ایران عزیز که با خون هزاران شهید و نثار خون عزیزترین و پاک‌ترین جوانان به دست آمده است با پیشرفت علمی، کشورمان را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.

    سعادتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان ادامه داد: حضور آن شهدای بزرگوار در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از حس مسئولیت آنان بود و حضور شما در همایش رای اولی‌ها نیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به سرنوشت کشور است.

    مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان با هدف قرار دادن دانش‌آموزان، عزت و استقلال مملکت را نشانه گرفته‌اند اظهار کرد: امروز دشمن در لباس دوست، ادعای دلسوزی دارد، اما اینها همان‌هایی هستند که به صراحت اعلام می‌کنند که نباید اجازه داد ایران به قدرت برتر سیاسی و اقتصادی منطقه تبدیل شود.

    سعادتی گفت: غربی‌ها در اوج وقاحت، شعار ایران دوستی و بشردوستی سر می‌دهند درحالی که از کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه به دست رژیم اشغالگر صهیونیست حمایت و دفاع می‌کنند و در طول ۴۵ سال گذشته در نقطه مقابل استقلال ایران ایستاده‌اند.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
    آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

    از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان سه میلیون و سه هزار و ۲ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *