×

دیدار رییس اتاق تبریز با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 174386
  • 31 فروردین 1400
  • رییس اتاق تبریز با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی دیدار کردند.
    دیدار رییس اتاق تبریز با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر، یونس ژائله در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی در محل اتاق تبریز با اشاره به جایگاه ویژه بخش خصوصی در استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی دارای صنعتگرانی دلسوز است که در عرصه کار و کارآفرینی تمام تلاش خود را به کار گرفته و رسالت خود را به درستی انجام داده اند. 

    وی با اشاره به پیش گام شدن اتاق بازرگانی تبریز در روزهای سخت کرونا در بحث کمک مومنانه گفت: اما مهم تر از این کمک ها، ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان است که می تواند جایگاه بالاتری از کمک های نقدی داشته و ضمن حفظ عزت نفس فرد، مشکل امرار معاش خانواده ای را برطرف سازد. 

    رییس اتاق تبریز ادامه داد: آستان قدس در استان می تواند تشکیلاتی را با جذب جوانان ایجاد کرده و با کمک دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای در ایجاد مهارت های لازم در آن ها تلاش کند که ما نیز در راستای آموزش و اشتغالزایی به این فراد می توانیم کمک کنیم. 

    محمدیوسف شاکری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر ماهیت فعالیت های آستان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرده و خواستار همکاری بیشتر صنعتگران و تجار در جهت پیشبرد این نوع فعالیت ها شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *