×

خبر/
دوچرخه‌سواران تبریزی به افتخار سالروز بازگشت آزادگان رکاب می‌زنند

  • کد خبر: 227289
  • 26 مرداد 1401
  • همایش دوچرخه‌سواری شهروندی، همزمان با سی و دومین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن با حضور شهروندان و ورزشکاران تبریزی برگزار می‌شود.
    دوچرخه‌سواران تبریزی به افتخار سالروز بازگشت آزادگان رکاب می‌زنند
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: همایش دوچرخه‌سواری همگانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بازگشت نخستین گروه از آزادگان در مسیر خیابان شهید باکری و جاده منتهی به پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، سازمان بسیج شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و هیات دوچرخه‌سواری برنامه ریزی شده و روز جمعه بیست و هشتم مرداد با حضور اقشار مختلف شهروندان از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

     

    نصیربیگی با اشاره به استقبال گروه‌های مخاطب از برنامه‌های همگانی مناسبتی، افزود: این همایش دوچرخه‌سواری همزمان با خجسته سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با طی مسیر و انجام قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

     

    سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بازگشت غرورآفرین و سرافرازانه آزادگان عزیز را پس از ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و این روز بزرگ و سراسر حماسه را فرصتی بی‌بدیل برای مرور رشادت‌های رزمندگان که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند، برشمرد و تصریح کرد: برای تکریم مناسبت‌هایی که در جان یک ملت ریشه دارند، از هیچ تلاشی دست نخواهیم شست.

     

    این همایش روز جمعه ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و لازم است علاقمندان برای ثبت نام یک ساعت قبل از شروع، در محل آغاز همایش حضور یافته و روند نام‌نویسی و دریافت شماره را انجام دهند.

     

    مسیر منتهی به مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی خواهد بود و در انتها با حضور مقامات شهر و دست‌اندرکاران برگزاری به افرادی که از خط پایان عبور کرده‌اند، به قید قرعه‌کشی جوایزی اهدا می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *