×

یادداشت نوبر/
دریچه شانس ماشین در برابر سپاهان

  • کد خبر: 169596
  • 9 دی 1399
  • ماشین سازی امروز میزبان سپاهان خواهد بود و به دنبال کسب امتیاز در این دیدار خانگی است.
    دریچه شانس ماشین در برابر سپاهان
  • نوبرنیوز: ماشین سازی در حالی امروز به مصاف سپاهان خواهد رفت که در هشت بازی اخیر خود دو امتیاز کسب کرده است. این تیم بعد از کسب نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی، با وحید بیاتلو قطع همکاری کرد و در حال حاضر محمد سعید اخباری هدایت این تیم را بر عهده دارد. سرمربی موقت ماشین سازان در خصوص وضعیت تیمش معتقد است:

     

    “یک سری سلسله مراتب طی شده که تیم به وضعیت رسیده و دو امتیاز کسب کرده است. ما سعی می کنیم به جدول نگاه نکنیم و استرس را از خودمان دور می کنیم. بازیکنانمان می دانند که در این چند هفته اخیر بازی های خوبی انجام داده اند و بالاخر دریچه شانس به رویشان باز خواهد شد. ما سعی می کنیم اگر نتیجه خوب نگرفتیم با ایجاد موقعیت های بیشتر، دوندگی بیشتر و تلاش بیشتر جبران کنیم.”

     

    با نگاهی به تاریخچه بازی های دو تیم ماشین سازی و سپاهان متوجه می شویم که در دو فصل اخیر، سبزهای فوتبال آذربایجان موفق به متوقف کردن حریف قدرتمند اصفهانی شان در خانه شده اند. سپاهان طی دو فصل اخیر در کسب برد در تبریز ناکام بوده و هر دو بازی این تیم مقابل ماشین سازی در تبریز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. شاید این یک انگیزه خوب برای ماشین سازان باشد که با تکرار تاریخ برای سومین فصل پیاپی و گرفتن امتیاز از سپاهان، شاهد گشوده شدن دریچه شانسی باشیم که اخباری معتقد است بالاخره فرا خواهد رسید.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *