×

لیگ دسته دو فوتبال ایران؛
خودکشی مرموز تبریزی ها در هفته پایانی

  • کد خبر: 217212
  • 17 تیر 1400
  • در هفته پایانی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران اتفاقات عجیبی را شاهد بودیم.
    خودکشی مرموز تبریزی ها در هفته پایانی
  • به گزارش نوبر خبر؛ هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه اول با صعود تیم شهرداری همدان به لیگ دسته یک به پایان رسید. این تیم امروز در تبریز به مصاف علم و ادب رفت و با کسب نتیجه مساوی بدون گل صدرنشینی خود را ثبیت کرده و به لیگ یک صعود کرد.

    ساعاتی پیش از شروع این دیدار حساس که نبرد تیم های اول و سوم جدول بود اما اتفاقات عجیبی را در شهر تبریز شاهد بودیم. بازی دو تیم در شرایطی قرار بود از ساعت 20:30 در ورزشگاه شهرداری تبریز برگزار شود که نماینده تبریز این شانس را داشت تا با شکست میهمان صدرنشین خود، به مرحله پلی‌آف راه یابد. با این وجود اتفاقاتی در تبریز رخ داد که نماینده این شهر را از رسیدن به هدفی که می خواست، ناکام گذاشت.

    ماجرا از این قرار بود که ساعت 18:30، دو تیم به رسم معمول راهی ورزشگاه شدند. مسئولان ورزشگاه شهرداری تبریز اما اجازه ورود به آنها را ندادند تا اینکه پس از رایزنی های بسیار، اعضای تیم شهرداری همدان در ساعت 19 وارد ورزشگاه شدند اما به اعضای تیم میزبان اجازه ورود داده نشد؛ مسئولان ورزشگاه دلیل این کار را بدهی علم و ادب دانستند.

    در حالی که اعضای تیم میهمان با ورود به ورزشگاه در رختکن لباس های خود را تعویض کرده و برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، اعضای تیم میهمان همچنان پشت در منتظر تغییر تصمیم مسئولان ورزشگاه بودند؛ جالب اینجاست که رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی هم برای حل و فصل این موضوع در محل حاضر شد که حتی ابتدا به هم اجازه ورود داده نشد. تا ساعت 19:30 این وضعیت ادامه داشت تا اینکه بازیکنان تیم علم و ادب در بیرون ورزشگاه اقدام به تعویض لباس هایشان کردند!

    پس از رایزنی های بسیار سرانجام اعضای تیم علم و ادب وارد ورزشگاه شدند و در دیداری که امید زیادی داشتند در آن پیروز شده و حداقل جواز حضور در پلی آف را به دست بیاورند، با نتیجه مساوی متوقف شده و این شانس را هم از دست بدهند. این اقدام مسئولان ورزشگاه شهرداری تبریز آن هم روز بازی پایانی فصل که از اهمیت بالایی برخوردار بود بسیار عجیب و قابل توجه است و مشخص نیست که دلیل اصلی آن چه چیزی می تواند باشد؟ جالب اینجاست که حتی به دوربین های صدا و سیما و خبرنگاران هم اجازه ورود در این دیدار داده نشد.

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “خودکشی مرموز تبریزی ها در هفته پایانی”

    1. وحید گفت:

      اداره کل منطقه آذربایجان و در راس آن شهر بزرگ تبریز دست بیگانه ها و دشمنان آذربایجان افتاده است…تاراج معادن – تاراج جنگل ها – تاراج دریاچه اورمیه – تاراج اقتصاد آذربایجان – تاراج هویت و اصالت مردم – تاراج ورزش ووووو…آینده تبریز و آذربایجان وخیم است بیدار نشویم از بین رفته ایم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *