×

خنکی هوای آذربایجان‌شرقی موقتی است

  • کد خبر: 231155
  • 15 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌شود، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد، گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر و وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید در استان می‌شود. وی […]

    خنکی هوای آذربایجان‌شرقی موقتی است
  • به گزارش نوبر،محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در پنج روز آینده جوی نسبتاً پایدار در استان حاکم می‌شود، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد، گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر و وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید در استان می‌شود.

    وی با اشاره به بارندگی‌های رگباری روز گذشته در استان از جمله شهرستان جلفا، اظهار کرد: در برخی نواحی شمالی و شرقی استان احتمال بارش باران به صورت رگبار و غرش آذرخش وجود دارد بنابراین پیش بینی‌های لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و پرهیز از صعود به ارتفا علت ضروری است.

    رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید، احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه‌های سبک وجود دارد بنابراین محکم کردن سازه‌های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال و فرسوده ضروری است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *