×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:
خدمت به مردم رنگ و بویی مطلوب دارد

  • کد خبر: 297970
  • 20 آذر 1402
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، گفت: خداوند متعال دوستدار بندگی است و بندگی ما در خدمت به مردم رنگ و بویی مطلوب و انسانی دارد.
    خدمت به مردم رنگ و بویی مطلوب دارد
  • به گزارش نوبر، حمید منجم در مراسم نکوداشت منطقه‌ای داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان میانه با بیان اینکه شهر میانه، شهر زینبیه است، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی داوطلبی خود قرار دهیم چرا که ایشان از خود ایثار و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند.
    وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص از خود گذشتگی حضرت علی (ع)، ادامه داد: این حضرت بزرگوار نیز همواره در انجام کارهای نیک پیشرو بودند به طوریکه توجه و رکن اصلی به فقرا، منشا اثر از حضرت علی (ع) است که وقتی در نماز انگشتر خود را به فقیری بخشید آیه‌ای جهت این کار ایشان نازل شد.
    وی با بیان اینکه همه‌ی ما می‌توانیم به رکن انسانیت، ایثار و فداکاری جامه‌ی عمل بپوشانیم، گفت: همه‌ی ما انتخاب شدیم تا واسطه‌ای برای خدمت به مردم باشیم.
    وی با بیان اینکه در آفرینش و فلسفه با دایره مواجه هستیم و رشد انسان از نقطه آغاز تا پایان است، تشریح کرد: در این مسیر زمانیکه دور بیت عظیم طواف می‌کنیم همگی با یک لباس حاضر هستیم برهمین اساس خداوند متعال دوستدار بندگی است و بندگی ما در خدمت به مردم رنگ و بویی مطلوب و انسانی دارد.

    داوطلبان جمعیت هلال احمر، قوت قلب مردم در حوادث هستند
    سرپرست معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران جان انسان و دفاع از انسانیت و قوت قلب مردم در حوادث هستند، اظهار کرد: چشم امید ملت در حوادث همواره به دنبال لباس سرخ و سفید امدادگران هلال احمر است.
    فرید قشلاقی در مراسم نکوداشت منطقه‌ای داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در شهرستان میانه، با بیان اینکه میانه، شهرستانی با فرهنگ غنی و مردمانی قوی و نوع دوست است، گفت: شهرستان میانه در حوزه امداد رسانی سابقه‌ی درخشانی دارد.
    وی با اشاره به حضور به موقع داوطلبان جمعیت هلال احمر در حوادث، ادامه داد: تا کسی دچار حادثه‌ای نشود نمی‌تواند به نعمت وجود امدادگران و جهادگران جمعیت هلال احمر پی ببرد.
    وی با بیان اینکه روحیه امدادگری، جهادی و نوع دوستی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان جان تازه‌ای به این مجموعه بخشیده است، بیان کرد: فعالیت داوطلبان هلال احمر با روحیه جهادگری مدیر جوان جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به مردم است.
    وی ادامه داد: دواطلبان جمعیت هلال احمر با روحیه امدادگری و جهادگری معجزه می‌کنند و جزو اولین اکیپی هستند که به مردم امدادرسانی می‌کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *