×

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :
خدمت به خانواده‌های شهدا، سعادت بزرگ بنیاد شهید

  • کد خبر: 303061
  • 21 اسفند 1402
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توفیق خدمت به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.
    خدمت به خانواده‌های شهدا، سعادت بزرگ بنیاد شهید
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم گرامیداشت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید  و روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا برای حفاظت از اسلام و صیانت از میهن اسلامی از عزیزان و نعمت سلامتی خود گذشتند خانواده‌های شهدا نیز اگر صبوری نمی‌کردند جوانان این مرز و بوم نمی‌توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند پس ایثارگری شهدا و خانواده هایشان موجب پایداری نظام اسلامی شد.

    وی جانبازان سرافراز را نیز اسوه‌های فداکاری خواند و با تجلیل از ایثارگری آنان ادامه داد: صبر خانواده‌های جانبازان به ویژه همسران این عزیزان که پرستاران شبانه روزی هستند درد و رنج جانبازی را قابل تحمل می‌کند و این خود نوعی ایثارگری است.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران را مورد خطاب قرار داد و گفت: توفیق خدمت به خانواده‌های شهدا سعادت بزرگی برای کارکنان بنیاد شهید است.

    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ذخیره‌ای برای آخرت بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.
    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم در روزهای باقی مانده از ماه شعبان باید از خدا مسالت کنیم قلم عفو را بر گناهان ما بکشد تا پاک و پاکیزه به مهمانی اش وارد شویم.

    حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم استغفار را از برترین اعمال ماه شعبان ذکر و اظهار کرد: استغفار زیاد ما را با روح و نفسی پاک به ماه مبارک رمضان وارد می‌کند.
    وی ادامه داد: ماه رمضان نیز مناسب‌ترین ایام برای دعاست و در این ماه مبارک هرچقدر که بتوانیم باید دعا بخوانیم.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه استجابت دعا شرایطی دارد اظهار کرد: اخلاص در دعا و امیدوار بودن به رحمت و مغفرت خدا از آداب دعا و دو شرط مهم استجابت دعا است.
    وی داشتن شایستگی نسبت به خواندن دعا را یکی دیگر از شروط استجابت دعا توصیف کرد و با اشاره به تشبیه زیبای حضرت امام علی (ع) از دعا کننده بدون عمل گفت: امیرالمومنین (ع) در حدیثی می‌فرمایند َالدّاعی بِلا عَمَلٍ کالرّامی بِلا وَتَرٍ کسى که بدون عمل دعا می‌کند مانند تیراندازی است که کمانش زه ندارد.

    حلاج معاون امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم آذربایجان همپای مردم سراسر کشور از آزمون انتخابات ۱۱ اسفند سربلند بیرون آمدند به انتخاب حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم با کسب بالاترین رای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می‌داریم و با ولایت و رهبری تجدید بیعت می‌کنیم و می‌گوییم همان طور که در اول انقلاب پا به پای ولایت بودیم امروز هم پای ولایت، نظام و انقلاب ایستاده ایم.

    دانش آرا جانباز سرافراز ۷۰ درصد و مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران نیز خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نعمت بزرگ خدا در حق کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: باید قدر این نعمت را دانست.
    وی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خواست خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند و آنان را به معنی واقعی کلمه تکریم کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *