×

خدمات‌دهی استانهای شمالغرب به زائران اربعین در مرز تمرچین

  • کد خبر: 229042
  • 21 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در پنجمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار کرد: راه اندازی کنسرسیوم گردشگری توسط این چهار از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود تا شهرهای شمالغرب در جذب توریست و گردشگر فعال باشند.   وی افزود: مسائل زیست محیطی […]

    خدمات‌دهی استانهای شمالغرب به زائران اربعین در مرز تمرچین
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در پنجمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور اظهار کرد: راه اندازی کنسرسیوم گردشگری توسط این چهار از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود تا شهرهای شمالغرب در جذب توریست و گردشگر فعال باشند.

     

    وی افزود: مسائل زیست محیطی و ارائه تجربیات مختلف شهرها در این حوزه از دیگر موارد پنجمین مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور بود.

     

    برگی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در پایان آبان ماه جشنواره فرهنگی در تهران برگزار شود تا چهار شهر مذکور به معرفی صنایع دستی و میراث فرهنگی خود بپردازند و در کنار آن مسائل سرمایه‌گذاری نیز مطرح خواهد شد.

     

    به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، وزارتخانه‌ها در مورد ماده ۴۳ و قانون درآمد پایدار، همکاری می‌کنند. مقرر شد تامه ای نوشته شده و از وزیر کشور این مورد مطالبه شود.

     

    وی با اشاره به برگزاری اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در تبریز گفت: در کمیسیون‌های تخصصی این موصوعات بررسی شده و از وزارت کشور مطالبه خواهد شود تا شهرداری‌ها از این محل نیز متنفع شوند.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *