×

حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به نقاط مختلف غزه/ شهادت زنان و کودکان

  • کد خبر: 265113
  • 13 آبان 1402
  • هواپیماها و توپخانه رژیم صهیونیستی چندین حمله به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و منطقه القراره در شرق آن انجام دادند.
    حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به نقاط مختلف غزه/ شهادت زنان و کودکان
  • به گزارش نوبر، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) به نقل از منابع محلی گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی  بامداد شنبه حملات شدیدی به محله النصر در غرب غزه، مناطق العطاطره و السودانیه و شمال بیت لاهیا در شمال غزه انجام دادند. همچنین خانه‌هایی را در بیت حانون، جبالیا، محله النصر در اطراف بیمارستان اندونزی در شهر غزه و در محله التفاح در شرق شهر هدف قرار دادند. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بمباران منازل شهروندان در اردوگاه‌های نصیرات و البریج را ادامه داد.
    بر اساس آنچه این خبرگزاری گزارش داد، هواپیماها و توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین چندین حمله به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و منطقه القراره در شرق آن انجام دادند.
    «وفا» گزارش داد که در این بمباران به گفته منابع، شماری از زنان و کودکان شهید و شمار زیادی زخمی شدند.
    خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در حملات رژیم صهیونیستی که دو خانه در اردوگاه نصیرات و شهر رفح در نوار غزه را هدف قرار دادند، هفت تن شهید شدند. اردوگاه نصیرات از زمان آغاز جنگ غزه در حدود یک ماه پیش شاهد بیش از یک کشتار توسط نیروهای اشغالگر بوده است.

    گوترش: از بمباران آمبولانس‌ها توسط اسرائیل در غزه وحشت کردم
    امروز شنبه، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، احساس «وحشت» خود را از حمله ارتش اشغالگر به کاروان آمبولانس در غزه در روز جمعه ابراز و تاکید کرد که درگیری بین صهیونیست‌ها و حماس «باید متوقف شود».
    گوترش در بیانیه‌ای گفت: «از حمله گزارش شده در غزه به کاروان آمبولانس در خارج از بیمارستان الشفا وحشت کردم.» وی افزود: «تصاویر اجساد پراکنده در خیابان مقابل بیمارستان دلخراش است.»
    اشغالگران یک مدرسه محل اسکان آوارگان، ورودی بیمارستان الشفاء و اطراف بیمارستان‌های قدس و اندونزی در نوار غزه و کاروان‌های آمبولانس در حین انتقال مجروحان به گذرگاه رفح را هدف قرار دادند که ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت.
    سخنگوی یونیسف: تشدید تنش در غزه به قیمت جان کودکان تمام می‌شود
    سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به الجزیره گفت: تعداد تلفات کودکان در غزه غیرقابل قبول است و ما خواستار آتش بس فوری هستیم. تشدید تنش در غزه به قیمت جان کودکان تمام می‌شود و این بسیار تاسف بار است.
    گردان‌های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، درگیری بین مقاومت و نیروهای اشغالگر در شرق بیت حانون در جریان است.
    این در حالیست که وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است تعداد شهدای بمباران رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفت اکتبر به ۹۲۲۷ شهید از جمله ۳۸۲۶ کودک و ۲۴۰۵ زن رسیده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *