×

حمایت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی شهرداری از کاروان‌های راهیان نور

  • کد خبر: 227962
  • 1 اسفند 1401
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به دو لایحه مبنی بر مشارکت شهرداری تبریز در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام کاروان زیارتی راهیان نور توسط سپاه پاسداران، از تخصیص یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای این موضوع خبر داد. […]

    حمایت یک میلیارد و 200 میلیون تومانی شهرداری از کاروان‌های راهیان نور
  • به گزارش نوبر به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به دو لایحه مبنی بر مشارکت شهرداری تبریز در تأمین بخشی از هزینه‌های اعزام کاروان زیارتی راهیان نور توسط سپاه پاسداران، از تخصیص یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای این موضوع خبر داد.

     

    وی با بیان اینکه شهرداری تبریز دو لایحه در این خصوص به شورای اسلامی شهر ارائه کرده، گفت: یکی از این لایحه ها به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای همکاران شهرداری و لایحه بعدی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان شامل مساعدت در اعزام دیگر شهروندان است.

     

    به گفته شهردار تبریز، ۲۲۰ نفر از همکاران شاغل در مناطق، سازمان‌ها و شرکت های تابعه شهرداری و خانواده‌های آنها در قالب کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

     

    ۲۵ بهمن تا هشتم اسفند سال جاری زمان ثبت نام همکاران شهرداری تبریز در این کاروان زیارتی اعلام شده است.

     

    همچنین ثبت نام همکاران در محل سازمان بسیج شهرداری تبریز انجام می شود و ۲۲ اسفند تاریخ حرکت کاروان خواهد بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *