×

هادی ساجدی‌نیا:
حضور در تیم‌ملی بدون حمایت دریک امکان‌پذیر نبود

  • کد خبر: 227255
  • 23 تیر 1401
  • مربی تبریزی تیم ملی والیبال نشسته ایران از شرایط خوبی که برای حضورش در این عرصه فراهم شده صحبت کرد.
    حضور در تیم‌ملی بدون حمایت دریک امکان‌پذیر نبود
  • تیم ملی والیبال نشسته ایران بار دیگر عملکرد درخشانی در رقابت های بین المللی داشت. این تیم هفته گذشته موفق شد قهرمان مسابقات چهارجانبه ترکیه شود. ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان ابتدا در سه ست پیاپی از سد میزبان گذشتند و سپس عراق را با همین نتیجه شکست داده و قهرمان شدند. دکتر هادی ساجدی نیا، به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی نیز مثل همیشه کنار ملی پوشان حضور داشت. او که خود سابقه سال ها بازی در بالاترین عرصه های ملی و باشگاهی را دارد در حال حاضر به عنوان مربی بدنساز، کنار تیم فعالیت می کند.

    به بهانه موفقیت اخیر گفت و گویی با دکتر ساجدی نیا داشتیم. او صحبت های خود را این گونه شروع کرد: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و تیم ما هم در شرایط بدنی و فنی مناسبی قرار داشت و توانستیم به لطف خدا، بی دردسر قهرمان شویم. هدف اصلی ما در این مسابقات، ارزیابی بازیکنان جوان برای مسابقات و میادین بزرگتر بود.

    او که دکترای فیزیولوژی ورزش را دارد و 12 سال است در مجموعه دریک فعالیت می کند با اشاره به شرایط این رشته در استان تاکید کرد: باشگاه گسترش فولاد از زمانی که در رشته والیبال نشسته شروع به کار کرد، خیلی زود تبدیل به قطب قدرتمندی در کشور شد. خود من از آن دوران خاطرات بسیار خوشی دارم و وجود چنین باشگاه حرفه ای در شهر تبریز از جمله دلایلی بود که من توانستم در والیبال نشسته تا جایی که می شد پیشرفت کنم و بابت آن از مجموعه دریک و در راس آن مهندس زنوزی تشکر می کنم.

    ساجدی نیا صحبت های خود را این گونه ادامه داد: شاید این نکته خیلی وقت است که فراموش شده ولی من به عنوان یک ورزشکار که طی این سال ها وارد عرصه مربیگری شده ام، با توجه به سیاست های گروه توسعه سرمایه گذاری دریک امکان این را داشته ام که در کنار کار خود، ورزش را هم ادامه دهم. قطعا این می تواند یک مزیت بزرگ برای هر ورزشکار و مربی باشد و بار دیگر از تک تک اعضای این مجموعه به ویژه مهندس محمدرضا زنوزی تشکر ویژه می کنم که در عرصه های مختلف ورزشی، حمایت های بزرگی از ورزش استان انجام داده است. همچنین در این سال ها همواره قدردان حاج قدرت زنوزی به عنوان پدر معنوی گروه توسعه سرمایه گذاری دریک هم هستم که بی چشم داشت پیگیر تسهیل امورات همه ما بوده اند.

    مربی بدنساز تیم ملی والیبال نشسته در پایان یادآور شد: حضور در تیم ملی همیشه برای ما افتخار بوده است. با این وجود اما رشته والیبال نشسته به گونه ای نیست که چ مثل فوتبال، انتظار درآمدزیایی صد در صدی از آن داشت. با حضور در باشگاه گسترش فولاد و در ادامه آن حمایتی که به عنوان ورزشکار حرفه ای از بنده در زمینی شغلی شد، امکان ادامه حضور در تیم های ملی به عناوین مختلف فراهم گردیده و این نکته ای بسیار مهم است که جای تقدیر از مجموعه ای که در آن کار می کنم را دارد.

     

     

     

     

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *